Coca-Cola та Casio випустили годинники, натхненні культовим напоєм
23 Сер 2023, 15:57

Coca-Cola та Casio випустили годинники, натхненні культовим напоєм

Бренд годинників Casio та Coca-Cola випустили яскраву колекцію годинників. Лімітована серія, що складається з моделей DW-5600 і DW-6900, запозичує мотиви культового напою, поєднуючись при цьому з фірмовою естетикою годинників Casio G-SHOCK.

Модель DW5600CC23-4 має білий циферблат, а на червоному ремінці розміщений логотип Coca-Cola.

Модель DW-6900CC23-3 нагадує відому зелену скляну пляшку Coca-Cola. Коли вмикається підсвітка, силует пляшки з’являється на дисплеї годинника.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Обидва годинники мають спеціальне гравіювання кришки пляшки Coca-Cola на задній кришці корпусу.

Годинники з лімітованої серії вже доступні для придбання на офіційному сайті G-Shock за 160 доларів.

Розкажіть друзям про новину