Як офіційний спонсор чемпіонату світу з футболу в Катарі 2022 року перед компанією Coca-Cola було поставлено завдання розробити нагороду для команди-переможця.
Клаудіа Пак, бренд-менеджер Coca-Cola в Європі, пояснює, що в завданні йшлося про «створення народного трофея, об’єкта бажання, який можуть утримати лише чемпіони».
За словами Пак, це почуття успіху можна передати за допомогою Coca-Cola, яка має неперевершену і бажану якість, що мало чим відрізняється від відчуття перемоги.
«І вуаля, ось що зробила наша команда. Ікона — гарна, золота та блискуча банка з-під коли», — описала Пак.
На упаковці розкішного напою вибито зображення трофею чемпіонату світу, а також напис: «FIFA World Cup 2022 Champions».
«Народний трофей», до якого увійдуть як класичні варіації, так і варіації без цукру, не тільки вгамує спрагу людей, а й стане «подарунком на згадку, наповненим спогадами про те, коли віра в магію стала реальністю», — йдеться у повідомленні бренд менеджера компанії.
Святкову банку Coca-Cola буде випущено лише в Аргентині.