Любителі Coca-Cola тепер можуть висловити свою вдячність за напій у формі мистецтва, оскільки компанія представила інструмент штучного інтелекту, що дозволяє фанатам створювати дизайни з деяких найвизначніших зображень бренду.
Від класичної пляшки напою до різдвяних білих ведмедів і Санта-Клауса – зображення можна знайти на новому сайті, що працює на нових системах OpenAI DALL-E і GPT.
Діджитал креативники з 17 країн, включаючи США, можуть вибирати з безлічі брендових елементів, таких як зображення, логотипи та символи, для роботи над власною творчою інтерпретацією бренду.
За даними компанії, представлені роботи можуть бути обрані для розміщення на діджитал білбордах Coca-Cola на Таймс-сквер у Нью-Йорку і на площі Пікаділлі в Лондоні.
«Ми раді розкрити нове покоління творчих здібностей, пропонованих цією прогресивною технологією. Ми бачимо можливості для покращення нашого маркетингу за допомогою передового штучного інтелекту», — сказав голова правління Джеймс Квінсі.
«Це експеримент, щоб побачити, куди нас може привести спільна творчість. Ми рухаємося зі швидкістю культури з інноваційною програмою, яка є дуже відчутною для творчої спільноти», — погодився глобальний керівник відділу креативної стратегії Пратик Такар.
Крім того, буде обрано групу з 30 креаторів, які вирушать до глобальної штаб-квартири бренду в Атланті, щоб взяти участь у семінарі Real Magic Creative Academy, організованому глобальним дизайном та творчими командами Coke.
Згідно з Fast Company, учасники, які представили свої проекти, володітимуть правами на власні компоненти, в той час як Coca-Cola збереже права на зображення свого бренду.