Coca-Cola створила платформу з ШІ для своїх фанів
21 Бер 2023, 13:02

Coca-Cola створила платформу з ШІ для своїх фанів

Любителі Coca-Cola тепер можуть висловити свою вдячність за напій у формі мистецтва, оскільки компанія представила інструмент штучного інтелекту, що дозволяє фанатам створювати дизайни з деяких найвизначніших зображень бренду.

Від класичної пляшки напою до різдвяних білих ведмедів і Санта-Клауса – зображення можна знайти на новому сайті, що працює на нових системах OpenAI DALL-E і GPT.

Діджитал креативники з 17 країн, включаючи США, можуть вибирати з безлічі брендових елементів, таких як зображення, логотипи та символи, для роботи над власною творчою інтерпретацією бренду.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За даними компанії, представлені роботи можуть бути обрані для розміщення на діджитал білбордах Coca-Cola на Таймс-сквер у Нью-Йорку і на площі Пікаділлі в Лондоні.

«Ми раді розкрити нове покоління творчих здібностей, пропонованих цією прогресивною технологією. Ми бачимо можливості для покращення нашого маркетингу за допомогою передового штучного інтелекту», — сказав голова правління Джеймс Квінсі.

«Це експеримент, щоб побачити, куди нас може привести спільна творчість. Ми рухаємося зі швидкістю культури з інноваційною програмою, яка є дуже відчутною для творчої спільноти», — погодився глобальний керівник відділу креативної стратегії Пратик Такар.

Крім того, буде обрано групу з 30 креаторів, які вирушать до глобальної штаб-квартири бренду в Атланті, щоб взяти участь у семінарі Real Magic Creative Academy, організованому глобальним дизайном та творчими командами Coke.

Згідно з Fast Company, учасники, які представили свої проекти, володітимуть правами на власні компоненти, в той час як Coca-Cola збереже права на зображення свого бренду.

Розкажіть друзям про новину