Coca-Cola представила перший ролик для чемпіонату світу з футболу 2022
01 Вер 2022, 10:07

Coca-Cola представила перший ролик для чемпіонату світу з футболу 2022

Поки люди в усьому світі готуються до чемпіонату світу з футболу 2022 року, який має розпочатися 20 листопада в Катарі, Coca-Cola розпочала свою рекламну кампанію, присвячену цій спортивній події.

Заснований на глобальній платформі «Real Magic», яка дебютувала минулого року, новий рекламний ролик вказує на те, що можливо, оскільки натовп тріумфуючих фанатів, здається, з’являється з нізвідки.

«Як уболівальники, ми завжди повинні вірити, що все можливо», — сказав Бред Росс, віце-президент з глобального спортивного та розважального маркетингу в компанії Coca-Cola. «Саме тут оживає чарівна дихотомія Coca-Cola — одного з найстаріших та найлегендарніших брендів у світі, але такого ж молодого серцем».

Маркетингова кампанія Coca-Cola на чемпіонаті світу з футболу також включатиме інфлюенсерів, рекламні ролики за участю відданих уболівальників, діджитал центр, де споживачі можуть передбачати переможців, і, вперше, трофейний тур по всіх 32 країнах, що пройшли кваліфікацію чемпіонату світу з футболу FIFA , за три місяці до турніру.

«Coca-Cola співпрацює з ФІФА з 1974 року, тому наш авторитет у футбольному світі і наша давня підтримка розвитку гри не мають собі рівних», — йдеться у заяві Росс.

Тим не менш, чемпіонат світу з футболу 2022 року не обходиться без протиріч, оскільки тисячі робітників-мігрантів загинули або отримали поранення, будуючи об’єкти для проведення заходу.

У травні компанія Coca-Cola опублікувала заяву, в якій наголошувалося, що вона працює з ФІФА над вирішенням проблем, пов’язаних із безпекою працівників.

«Нас надихає пропаганда ФІФА, яка призвела до значних реформ, спрямованих на покращення прав трудящих-мігрантів у Катарі», — йдеться у заяві. «Проте ми визнаємо, що подальші реформи ще доведеться провести».

Раніше цього місяця американська мас-медіа компанія NBCUniversal, яка має ексклюзивні права на іспаномовну трансляцію футбольного змагання, заявила, що продала близько 90% свого рекламного забезпечення для турніру.

«Всі 64 ігри будуть не тільки на Telemundo, але і на Peacock», — сказав Adweek Пітер Лазарус, виконавчий директор з реклами та партнерства в NBCUniversal. «Отже, ви побачите кожного рекламодавця на всіх платформах, і вони в захваті від цього».

Розкажіть друзям про новину