Coca-Cola перетворила «заморожування мозку» на яскраву анімацію
19 Тра 2025, 13:16

Coca-Cola перетворила «заморожування мозку» на яскраву анімацію

Coca-Cola вирішила перетворити одну з найнеприємніших насолод від заморожених напоїв на повноцінний чуттєвий досвід.

За допомогою агентства Ogilvy Singapore бренд запустив візуально хаотичну кампанію, побудовану навколо sphenopalatine ganglioneuralgia — «заморожування мозку».

Кампанія підтримує Coca-Cola Frozen, лимонний газований напій, який особливо популярний в Японії. Щоб підкреслити специфічне відчуття, яке виникає при надто швидкому ковтанні крижаного напою, Coca-Cola замислилася над незвичним питанням: як би виглядало «заморожування мозку»?

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Результатом стала серія анімаційних креативів, які перетворюють цей швидкоплинний біль на дико анімаційне видовище, доповнене сюрреалістичним саунд-дизайном та психоделічними візуальними ефектами.

Результатом стали сім окремих анімованих «всесвітів», кожен з яких відображає окрему грань цієї частки секунди сенсорного перевантаження. Малайзійська студія Fuse | Adventures In Audio створила звуковий супровід, кожна звукова доріжка якого імітує поштовх і дезорієнтацію, що виникають під час заморожування мозку.

Креативна команда описує ці ефекти як «аудіовізуальний вибух», що перекладається як «те, що кожен відчував, але ніхто ніколи не бачив», створюючи дизайн-систему, повністю розроблену для «заморожування мозку».

Розкажіть друзям про новину