Coca-Cola і Disney запустили нову глобальну кампанію «Refresh Your Galaxy», яка відзначає 70-річне партнерство обох брендів та їх спільну прихильність до фан-спільноти «Зоряних воєн». Але це не просто реклама продукту. Це колекційна, технологічно вдосконалена, орієнтована на фанатів кампанія, яка, здається, була розроблена кимось, хто чекав у черзі на північні прем’єри.
Кампанія офіційно стартує на початку липня і включає 30 дизайнів банок та пляшок Coca-Cola лімітованого тиражу, на кожній з яких зображений персонаж «Зоряних воєн»: герої, лиходії та всі інші. 27 з них з’являться на полицях магазинів по всьому світу, а три ексклюзивні дизайни (Чубака, Мандалорець і Ґроґу та штурмовик Першого Ордена) будуть доступні тільки в Disneyland Resort, Walt Disney World та Tokyo Disney Resort.

Окрім паковання, Coca-Cola додає трохи наукової фантастики до маркетингового досвіду. Фанати можуть сканувати банки або реклами, щоб розблокувати функцію доповненої реальності, яка дозволяє їм записувати та ділитися персоналізованими голограмними повідомленнями в справжньому стилі «Зоряних воєн», з яскравими синіми візуальними ефектами та іншим.
Старт кампанії відбувається в кінотеатрі, який вже є священним місцем для фанатів. Коли проектор ламається посеред сеансу, глядачі піднімають свої пляшки Coca-Cola, які запалюються, перетворюючись на світлові мечі, коли вони кидаються в бій.