Coca-Cola об’єднала імена, створивши емоційні послання
25 Кві 2025, 13:05

Coca-Cola об’єднала імена, створивши емоційні послання

Coca-Cola запустила кампанію «Share the Feels», яка перетворює поєднання імен на несподівані послання, що передають іскру зв’язків між друзями.

Кампанія народилася з вивчення сотень комбінацій імен, кожна з яких була ретельно підібрана, щоб викликати позитивні послання, які відображають енергію та емоції людей, що збираються разом.

Над створенням кампанії працювала команда WPP Open X під керівництвом DAVID Miami та за підтримки Essence Mediacom і Ogilvy PR.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео