Citroën зобразив автомобільну подорож інопланетянина, який намагається повернутися додому
31 Січ 2025, 10:22

Citroën зобразив автомобільну подорож інопланетянина, який намагається повернутися додому

У сегменті, де преміальні автомобільні кампанії часто надають перевагу вишуканості, а не розвагам, Citroën відкриває нові горизонти, створивши надзвичайно несподіваний наратив для нового ë-C4.

Ця кінематографічна кампанія переосмислює улюблену історію про зустріч прибульця з людиною з новим поворотом, який передає грайливий дух бренду.

Ролик розповідає про молоду жінку, яка ризикує всім, щоб допомогти своєму другові, інопланетянину, повернутися на свій космічний корабель. Поки військові вертольоти кружляють над ними, а урядові позашляховики влаштовують погоню, їхня подорож на ë-C4 стає ніжною історією довіри та зв’язку — доки прибулець не розкриває свої справжні наміри.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину