Нова кампанія бренду по догляду за волоссям Mark Hill Hair обіцяє, що новий інструмент для укладання волосся — «не секс-іграшка».
Зображуючи новий засіб для завивки волосся, зовнішня реклама грає на тому, що продукцію бренду часто плутають із секс-іграшками. Підозрілий на вигляд чорний інструмент для укладання волосся різко контрастує з яскраво-рожевим фоном білборду та супроводжується текстом «Чим більше, тим краще» і «Це не секс-іграшка».
Кампанія розпочалася після опитування споживачів, проведеного компанією Mark Hill Hair, яке показало, що 64% дорослих британців, побачивши зображення плойки-стайлера, сприйняли його за секс-іграшку.
Після таких відгуків Mark Hill Hair уклав партнерство із зіркою серіалу «Острів кохання» Хлоєю Берроуз, яка вийшла на вулиці Лондона з мегафоном, щоб пояснити призначення інструменту.
«Ми хочемо зарекомендувати Mark Hill Hair як бренд, який розширює межі, руйнує індустрію і виділяється з натовпу, і ця кампанія робить саме це, — сказала директорка з маркетингу Mark Hill Hair Джемма Монтгомері-Дікенс. — Замість того, щоб показувати статичні зображення по всьому місту, ми об’єдналися із зіркою реаліті-шоу, щоб подолати табу на любов до себе».
Кампанія також сподівається «зруйнувати упередження» щодо купівлі та використання секс-іграшок, допомагаючи людям відчувати себе комфортно щодо того, як вони виглядають, так і щодо володіння традиційно «табуйованим» предметом.
Рекламу було розміщено на білбордах, автобусах та диджитал рекламних фургонах у Ноттінгемі та Лондоні в місцях з великою відвідуваністю, таких як Біг-Бен та Лондонське око.