Heinz відкриває людям нову істину: кетчуп має бути на сніданок.
Хоча для багатьох це суперечливе поєднання, культова марка просуває свій кетчуп як ідеальний соус для сніданку в новій кампанії.
За допомогою агентства Wieden+Kennedy Heinz запустив «Heinz Breakfast Ketchup» — креатив, який спирається на широку культурну дискусію про кетчуп на сніданок і підкреслює роль бренду не тільки як класичного, але й сміливого вибору на щодень.

Хоча багато хто поєднує кетчуп з обідом і вечерею, 1 з 4 людей також використовує його як улюблений соус для сніданку. Звісно, це викликало бурхливу дискусію в соціальних мережах, яка показала, що люди або ірраціонально ЛЮБЛЯТЬ, або НЕНАВИДЯТЬ кетчуп на сніданок.
Вперше в історії бренд спеціально зосередив свою маркетингову увагу на тому, що наука називає «найважливішим прийомом їжі протягом дня», за допомогою 360-градусної кампанії, в якій підтверджує, що якщо це сніданок, то це має бути Heinz, включаючи лімітовану серію пляшок «Breakfast Ketchup», яскраву зовнішню рекламу та інші прояви.
