Мами готові на все заради своїх дітей. А якщо ці діти працюють у Liquid Death, — мами, приготуйтеся!
Щоб довести, що нова лімітована серія газованої води Deathberry Inferno не вб’є вас, співробітники LD попросили своїх мам спробувати її.
Ця вода, яка продається у Walmart, має смак полуниці та примарного перцю і містить на упаковці попередження для батьків про її надзвичайну гостроту.
«Очевидно, що Deathberry Inferno призначена для людей, які ЛЮБЛЯТЬ гостре. Тому ми подумали, хто буде повною протилежністю цільової аудиторії цього продукту. Наші мами, — каже Енді Пірсон, віцепрезидент з креативу в Liquid Death. — Наші мами були дуже знервовані, оскільки знають, чим ми займаємося».
У ролику показано, як вони задихаються і обпалюють язики. «Це як полоскати горло гострим соусом!» — каже одна мама. Інша голосно відригує, а потім запитує, чи її відрижка потрапила на плівку.