Чи може газована вода вбити: Liquid Death перевірив це на мамах своїх колег
12 Чер 2025, 15:30

Чи може газована вода вбити: Liquid Death перевірив це на мамах своїх колег

Мами готові на все заради своїх дітей. А якщо ці діти працюють у Liquid Death, — мами, приготуйтеся!

Щоб довести, що нова лімітована серія газованої води Deathberry Inferno не вб’є вас, співробітники LD попросили своїх мам спробувати її.

Ця вода, яка продається у Walmart, має смак полуниці та примарного перцю і містить на упаковці попередження для батьків про її надзвичайну гостроту.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Очевидно, що Deathberry Inferno призначена для людей, які ЛЮБЛЯТЬ гостре. Тому ми подумали, хто буде повною протилежністю цільової аудиторії цього продукту. Наші мами, — каже Енді Пірсон, віцепрезидент з креативу в Liquid Death. — Наші мами були дуже знервовані, оскільки знають, чим ми займаємося».

У ролику показано, як вони задихаються і обпалюють язики. «Це як полоскати горло гострим соусом!» — каже одна мама. Інша голосно відригує, а потім запитує, чи її відрижка потрапила на плівку.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео