Чотири бабусі стали героїнями рекламного ролику туристичної кампанії
05 Сер 2022, 17:17

Чотири бабусі стали героїнями рекламного ролику туристичної кампанії

Чотири подружки-бабусі стали героїнями туристичної кампанії Queens On The Edge, яка спрямована на просування туру The South West Edge.

Кампанія, розроблена агентством 303 MullenLowe Perth та медіа-агентством Mediahub, розповідає про чотирьох веселих жінок під час їхньої подорожі The South West Edge.

Кампанія покликана залучити відпочиваючих з усієї Австралії, демонструючи чудові пляжі та пейзажі штату Вашингтон. Вона включає серію з трьох частин, що підтримується соціальною кампанією і партнерством зі ЗМІ.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Директор з планування 303 MullenLowe Смілька Димитрієвіч сказала: «На папері South West Edge може здатися невідмінною від інших автомобільних поїздок в Австралії, з великою кількістю океану, природи, виноробень і визначних пам’яток по дорозі. Однак під час нашої власної розвідувальної поїздки The Edge ми побачили, чому цей шматочок Австралії не схожий ні на що інше у світі. Регіон наповнений напрочуд химерними персонажами, які створюють незвичайні враження для тих, хто зустрічається їм на шляху».

South West Edge – це новий комітет, створений для просування цього району серед мандрівників між штатами. До складу комітету входять команди з Destination Perth, Australia’s South West та The Golden Outback.

Розкажіть друзям про новину