Captain Morgan запустив першу частину нової глобальної кампанії Spice On.
Діджитал кампанія — перша, що відображатиме нове глобальне позиціонування бренду «Spice On» та відбуватиметься у соціальних мережах, у діджитал форматі та на телебаченні, і її озвучив британський репер, діджей та ведучий Big Zuu.
Оскільки споживачі у всьому світі шукають більше задоволення та більше свободи для справжнього самовираження, кампанія прославляє силу людей, які просто залишаються самими собою та привносять свою «родзинку».
У рекламному ролику група друзів втілює у життя свою індивідуальність та сміливі смаки, коли вони тусуються та отримують задоволення від розпивання Captain Morgan в несподіваних варіаціях. Від Captain Morgan & Cola з морозивом до курячих крилець. Голос за кадром говорить: «However you spice, spice on».
Саморі Гамбра, бренд-директор Captain Morgan, сказав: «Пряність — це те, що робить Captain Morgan чудовим, і в нашому новому глобальному позиціонуванні ми зміщуємо акцент на «пряність» як колективне ставлення «ви робите себе». Ми хотіли, щоб ця кампанія показала, що кожен має свою «родзинку». Big Zuu був ідеальним партнером для початку — його ставлення, особистість і пристрасть до смаку витрачають пряність на кожному кроці».
Рекламу було створено глобальною креативною агенцією Anomaly.
Ліззі Тру, менеджер з маркетингу компанії Captain Morgan у Великій Британії, сказала: «Нова кампанія «Spice On» присвячена нашому чудовому пряному спиртному напою та «прянощі», яку люди приносять, збираючись разом зі своїми друзями».