Під час різдвяних свят в Еквадорі традиція запікання індички в духовці домінує в розмовах, затьмарюючи навіть вишуканий смак страв, приготованих на грилі. Однак Burger King вирішив зухвало кинути виклик цій усталеній нормі.
У День сміху, який відомий своїми жартами та пустощами в Латинській Америці, мережа ресторанів фаст-фуду запустила кампанію, у рамках якої запропонувала нетрадиційну послугу — смаження індички на грилі.
Burger King пообіцяв приготувати індичку на грилі, тим, хто поділився цим дописом у своїх сториз.
Реакція на публікацію із пропозицією посмажити індичку на грилі була приголомшливою: тисячі поширень, захоплених коментарів, а клієнти приходили до закладів мережі зі своїми індичками в руках.
Ця ініціатива не лише змінила різдвяні розмови, але й зміцнила репутацію Burger King як бренду, що кидає виклик очікуванням завдяки дотепності та смаку.