Burger King закликав клієнтів шукати привидів на вулицях
27 Жов 2023, 14:54

Burger King закликав клієнтів шукати привидів на вулицях

Burger King кинув виклик тим, хто наважиться шукати привидів у непримітних місцях у цей моторошний сезон.

Активація мережі фаст-фуду на Геловін у Іспанії набагато більш мінімалістична, ніж у попередні роки, у тому сенсі, що бажаючі її не побачать. Створена рекламним агентством DAVID Madrid, вона запрошує клієнтів мережі зробити фото невидимих привидів на тлі порожніх вулиць, будівель, вимкнених телевізорів і т.д.

Якщо комусь здалося, що там щось причаїлося, то варто зробити знімок.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До 31 жовтня шанувальники можуть ділитися своїми спостереженнями за цими безформними рекламними оголошеннями з акаунтом Burger King Spain на платформі X та Instagram, використовуючи хештег #SometimesISeeBurger.

У свою чергу, ком’юніті-менеджер бренду візьме на себе роль екстрасенса, щоб перевірити примарні видіння і визначити, які реальні пункти меню мережі матеріалізуються в руках людей.

Кампанія «The Ghost» з’явиться на постерах, білбордах, телевізійних рекламних роликах та радіороликах по всій Іспанії.

Розкажіть друзям про новину