Burger King закликав клієнтів шукати привидів на вулицях
27 Жов 2023, 14:54

Burger King закликав клієнтів шукати привидів на вулицях

Burger King кинув виклик тим, хто наважиться шукати привидів у непримітних місцях у цей моторошний сезон.

Активація мережі фаст-фуду на Геловін у Іспанії набагато більш мінімалістична, ніж у попередні роки, у тому сенсі, що бажаючі її не побачать. Створена рекламним агентством DAVID Madrid, вона запрошує клієнтів мережі зробити фото невидимих привидів на тлі порожніх вулиць, будівель, вимкнених телевізорів і т.д.

Якщо комусь здалося, що там щось причаїлося, то варто зробити знімок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

До 31 жовтня шанувальники можуть ділитися своїми спостереженнями за цими безформними рекламними оголошеннями з акаунтом Burger King Spain на платформі X та Instagram, використовуючи хештег #SometimesISeeBurger.

У свою чергу, ком’юніті-менеджер бренду візьме на себе роль екстрасенса, щоб перевірити примарні видіння і визначити, які реальні пункти меню мережі матеріалізуються в руках людей.

Кампанія «The Ghost» з’явиться на постерах, білбордах, телевізійних рекламних роликах та радіороликах по всій Іспанії.

Розкажіть друзям про новину