Burger King кинув виклик тим, хто наважиться шукати привидів у непримітних місцях у цей моторошний сезон.
Активація мережі фаст-фуду на Геловін у Іспанії набагато більш мінімалістична, ніж у попередні роки, у тому сенсі, що бажаючі її не побачать. Створена рекламним агентством DAVID Madrid, вона запрошує клієнтів мережі зробити фото невидимих привидів на тлі порожніх вулиць, будівель, вимкнених телевізорів і т.д.
Якщо комусь здалося, що там щось причаїлося, то варто зробити знімок.
До 31 жовтня шанувальники можуть ділитися своїми спостереженнями за цими безформними рекламними оголошеннями з акаунтом Burger King Spain на платформі X та Instagram, використовуючи хештег #SometimesISeeBurger.
У свою чергу, ком’юніті-менеджер бренду візьме на себе роль екстрасенса, щоб перевірити примарні видіння і визначити, які реальні пункти меню мережі матеріалізуються в руках людей.
Кампанія «The Ghost» з’явиться на постерах, білбордах, телевізійних рекламних роликах та радіороликах по всій Іспанії.