27 Лис 2023, 17:18

Burger King викрав символи Різдва для святкової кампанії

Burger King запустив нову серію зовнішньої реклами у рамках кампанії «Hijacking Christmas», яка «захопила» дві ікони Різдва — Санта Клауса та культову класичну пісню «Driving Home For Christmas».

Рекламні ролики, розроблені агенцією BBH, з’являться по всій Великій Британії, граючи на подвійному значенні слова «Whopper», яке може описувати як фірмовий бургер Burger King, так і винятково «велику брехню» — щось на кшталт припущення, що існує добрий чоловік у червоному хутряному костюмі зі стадом північних оленів, який розвозить подарунки дітям.

Крім того, класична пісня «Driving Home For Christmas» була переписана, щоб допомогти людям орієнтуватися в місцях розташування Burger King Drive Thru на найбільш відвідуваних автомагістралях Великої Британії.

Нова версія пісні отримала назву «Driving (Thru The) Home (Of The Whopper) for Christmas» і з’явилась на YouTube 25 листопада. Пісня також звучатиме на місцевих радіостанціях, щоб заманити слухачів, які проїжджатимуть повз будь-яку з 21 згаданої точки.

Заступник виконавчого креативного директора BBH Феліпе Серрадурада Гімарес сказав: «У той час як інші бренди використовують Різдво, щоб спробувати завоювати серця людей, ми хотіли розважитися і розбити їх… Щасливого Різдва».

Комунікаційна директорка Burger King Соко Нуньєс де Села сказала: «На Різдво брендам важко виділитися. Тому замість того, щоб намагатися когось випередити, ми вирішили викрасти Різдво. Ми отримали масу задоволення від, мабуть, найбільшого фурору сезону і створення мелодії, яка буде в наших головах і, сподіваємося, в головах усіх інших протягом усього сезону».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео