Burger King у Франції запустив конкурс для клієнтів на кращий джингл для мережі.
Зосередження країни на бренді «Mmmmhhh Burger King» діє з того часу, як він був представлений у 2016 році креативним агентством Buzzman. А тепер воно стало синонімом до мережі ресторанів, що через TikTok було запущено конкурс, у якому всім жителям країни пропонувалося відтворити фразу «Mmmmhhh Burger King». Переможець отримає шанс, завдяки якому його запис стане оновленим офіційним голосом мережі.
Щоб просувати челендж, з 14 липня по телебаченню та на діджитал платформах транслюються три 15-секундні ролики.
Всі три варіанти голосу, ймовірно, є прикладами, які не потраплять до фіналу, а клієнтам буде запропоновано записати свої власні версії за допомогою хештегу #MmmmhhhBurgerKing для участі у челенджі.
Лоїк Коельо, бізнес-директор Buzzman, сказав: «Бренд шукає багато нових голосів, які звучатимуть наприкінці телереклами. Конкурс відкритий до середини вересня, і ми прагнемо вибрати від 5 до 10 учасників, які відображатимуться поперемінно максимум п’ять секунд наприкінці фільмів».