Burger King у Франції запустив конкурс на кращий голос для джинглу
21 Лип 2022, 17:08

Burger King у Франції запустив конкурс на кращий голос для джинглу

Burger King у Франції запустив конкурс для клієнтів на кращий джингл для мережі.

Зосередження країни на бренді «Mmmmhhh Burger King» діє з того часу, як він був представлений у 2016 році креативним агентством Buzzman. А тепер воно стало синонімом до мережі ресторанів, що через TikTok було запущено конкурс, у якому всім жителям країни пропонувалося відтворити фразу «Mmmmhhh Burger King». Переможець отримає шанс, завдяки якому його запис стане оновленим офіційним голосом мережі.

Щоб просувати челендж, з 14 липня по телебаченню та на діджитал платформах транслюються три 15-секундні ролики.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Всі три варіанти голосу, ймовірно, є прикладами, які не потраплять до фіналу, а клієнтам буде запропоновано записати свої власні версії за допомогою хештегу #MmmmhhhBurgerKing для участі у челенджі.

Лоїк Коельо, бізнес-директор Buzzman, сказав: «Бренд шукає багато нових голосів, які звучатимуть наприкінці телереклами. Конкурс відкритий до середини вересня, і ми прагнемо вибрати від 5 до 10 учасників, які відображатимуться поперемінно максимум п’ять секунд наприкінці фільмів».

Розкажіть друзям про новину