Budweiser замаскував холодильник для пива під cвого суперфаната
22 Кві 2025, 12:18

Budweiser замаскував холодильник для пива під cвого суперфаната

Пивний бренд Budweiser представив «Bud Fan» — повнорозмірний скульптурний холодильник.

У формі червоного персонажа, що світиться і нагадує суперфаната, «Bud Fan» функціонує як працюючий холодильник, наповнений пивом Budweiser та ексклюзивним мерчем для відвідувачів музичних фестивалів. Дизайн відсилає до енергії живого натовпу, позиціонуючи фаната, а не продукт, як центральну фігуру.

Створений креативним агентством Flash Bomber, проєкт поєднує дизайн, брендинг та фан-культуру в одному об’єкті. Як зазначає агентство, «коли ви не можете рекламувати продукт, ви рекламуєте людей, які його люблять».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ця ідея відображає зміну в розповіді про бренд, відхід від прямого просування продукту на користь більш символічних репрезентацій. Замість традиційної реклами Budweiser використовує «Bud Fan», щоб визнати роль фанатів у створенні ідентичності бренду.

Розкажіть друзям про новину