Budweiser замаскував холодильник для пива під cвого суперфаната
22 Кві 2025, 12:18

Budweiser замаскував холодильник для пива під cвого суперфаната

Пивний бренд Budweiser представив «Bud Fan» — повнорозмірний скульптурний холодильник.

У формі червоного персонажа, що світиться і нагадує суперфаната, «Bud Fan» функціонує як працюючий холодильник, наповнений пивом Budweiser та ексклюзивним мерчем для відвідувачів музичних фестивалів. Дизайн відсилає до енергії живого натовпу, позиціонуючи фаната, а не продукт, як центральну фігуру.

Створений креативним агентством Flash Bomber, проєкт поєднує дизайн, брендинг та фан-культуру в одному об’єкті. Як зазначає агентство, «коли ви не можете рекламувати продукт, ви рекламуєте людей, які його люблять».

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Ця ідея відображає зміну в розповіді про бренд, відхід від прямого просування продукту на користь більш символічних репрезентацій. Замість традиційної реклами Budweiser використовує «Bud Fan», щоб визнати роль фанатів у створенні ідентичності бренду.

Розкажіть друзям про новину