Budweiser Canada прибрала «Bud» зі своєї назви
03 Сер 2023, 11:17

Budweiser Canada прибрала «Bud» зі своєї назви

Пивоварна компанія Budweiser Canada прибрала слово «Bud» зі своєї торгової марки.

Це зроблено в рамках нової кампанії, присвяченій дружбі, яка стартувала 30 липня — у Міжнародний день дружби. Вона передбачає тимчасове вилучення «Bud» із соціальних каналів, білбордів та етикеток бренду, а на його місці з’явиться «__weiser».

Щоб привернути ще більше уваги до того, що бренд називає «дружньою рецесією», Budweiser зняв фільм, у якому просить канадських чоловіків замислитися над тим, яким було б їхнє життя без друзів, а потім на одну хвилину відключив мовлення канадської спортивної мережі Sportsnet, щоб заохотити глядачів звернутися до своїх друзів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=a7BywpEo2DA&list=TLGGVQoagYPINpcwMzA4MjAyMw&t=2s

Кульмінацією зусиль став веб-сайт ThatsWhatBudsDo.ca, який надсилає текстові нагадування про необхідність зв’язатися з друзями, а також подарункові картки у піцерію «Boston Pizza» вартістю $25 першим 20 000 канадців, які зареєструвалися на сайті.

Кампанія проводиться за результатами національного дослідження, яке Budweiser Canada замовила минулого місяця. З 1000 опитаних канадських чоловіків 70% сказали, що з віком вони рідше бачаться з друзями, а 20% повідомили, що не мають жодного близького друга. Водночас 75% опитаних чоловіків вважають, що якісне проведення часу з друзями покращує їхнє благополуччя.

Креативна агенція Anomaly працювала над креативом, а Dentsu займалася медіа-закупівлею.

Розкажіть друзям про новину