«Будь-що», «Не знаю» та інше: бренд соусів створив книгу рецептів, натхненних відповідями пар
13 Лют 2024, 10:47

«Будь-що», «Не знаю» та інше: бренд соусів створив книгу рецептів, натхненних відповідями пар

«Що ти хочеш поїсти?» — часте джерело розчарування для пар. На жаль, відповіді на кшталт «Мені байдуже», «Я не знаю» або вічно набридливе «Все одно» залишають партнерів голодними або, що ще гірше, злими.

Щоб боротися з цим, бренд соусів Two Hot Asians випустив гарно ілюстровану кулінарну книгу, яка подає трохи кулінарного натхнення якраз до Дня святого Валентина.

У «Recipe Therapy» представлені 16 різних відповідей, перетворених на рецепти: «Будь-що» стає «Anything Bagel», «Хммм» — рецептом «Hmmmus & Halloumi», а «Не впевнена/ий» перетворюється на «Not Sure if this is what you want, but we’re going to have Vegetarian Stir-Fry anyway».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За яскравими ілюстраціями книги стоїть творчий колектив Lovesome.

Розкажіть друзям про новину