Відома пивна компанія Bud Light виступила офіційним спонсором параду Toronto Pride, коли голі чоловіки пройшли вулицями міста на очах у дітей.
Один з них ніс плакат з написом «Життя коротке: грай оголеним» і «Будь голим, будь сміливим», а натовп підбадьорював його. Інший голий учасник маршу тримав плакат з написом: «З гордістю святкую свою різноманітність».
На сайті компанії зазначається, що цьогорічне спонсорство є продовженням багаторічного партнерства з організацією Pride Toronto.
«Bud Light Canada є гордим партнером Pride Toronto протягом останніх 10 років. Цього року ми відзначаємо цей ювілей разом із ними, розмістивши їх на нашій банці, а також продовжуємо бути офіційним пивним спонсором фестивалю», — йдеться на сайті пивного бренду.
Згідно з інформацією на сайті, Bud Light Canada також надає $100 000 різним організаціям, які підтримують ЛГБТ-спільноту по всій Канаді, і створила низку пам’ятних банок для пива Pride, щоб відсвяткувати цю співпрацю.
Партнерство відбулося майже через три місяці після того, як Bud Light отримав масову негативну реакцію через співпрацю з транс-активістом Діланом Малвейні. Це рішення обурило споживачів, і бренд зазнав значного зниження продажів, що призвело до втрати ринкової вартості на мільярди доларів.
На початку квітня генеральний директор Anheuser-Busch Брендан Вітворт спробував загасити полум’я довгим зверненням до споживачів.
«Ми ніколи не мали наміру брати участь у дискусії, яка розділяє людей. Ми займаємося тим, що об’єднуємо людей за кухлем пива, — сказав він. — Час моєї служби цій країні навчив мене важливості відповідальності та цінностей, на яких була заснована Америка: свобода, наполеглива праця та повага один до одного. Як генеральний директор Anheuser-Busch, я зосереджений на розбудові та захисті нашої видатної історії та спадщини».