Британський фонд серця (BHF) долучився до прямих трансляцій на Twitch в рамках нової кампанії з підвищення обізнаності про руйнівні наслідки зупинки серця.
У співпраці з медіа-агентством PHD благодійна організація «вирівняв» трансляції популярних стрімерів Twitch, таких як AuzioMF, MattHDGamer і Mamabenjyfishy, щоб охопити загальну аудиторію в 11 мільйонів людей.
У цій кампанії BHF націлений на представників покоління Z, оскільки саме вони мають найбільше шансів бути навченими життєво важливим навичкам СЛР. Понад 70% користувачів Twitch — це люди у віці від 18 до 34 років.
Креативна кампанія буде підтримана інтерактивною мобільною вікториною та 20-секундними відеороликами для просування тренінгу RevivR, що триватимуть до кінця місяця.
Директор BHF з питань брендингу та залучення клієнтів Деміон Мавер сказав: «На жаль, у Великій Британії щороку відбувається понад 30 000 зупинок серця поза лікарнею, при цьому рівень виживання становить менше одного з 10. Ми сповнені рішучості змінити цю ситуацію, надавши кожному можливість навчитися серцево-легеневій реанімації за допомогою RevivR».
«Озброївши нашу молодь цими життєво важливими навичками сьогодні, ми зможемо врятувати більше життів у майбутньому. Це партнерство дозволить нам донести нашу ідею про СЛР RevivR до значної молодіжної аудиторії в той момент, коли ніхто з них цього не очікує».
Медіа-агенція PHD працювала зі спеціалізованими ігровими агентствами GameSquare та Venatus для проведення інтегрованої кампанії, у рамках якої благодійний спонсор також спонсоруватиме екрани «Be right back», які користувачі бачать, коли стримери Twitch роблять перерву.