21 Чер 2024, 13:39

Бренд заморожених продуктів створив штани для захисту картопляних нагетсів

Бренд заморожених продуктів на основі картоплі Ore-Ida винайшов картопляні нагетси ще в 1953 році. Тож можна собі уявити, як гірко-солодко було компанії бачити, як її нагетси спочатку прославляють, а потім безцеремонно розчавлюють у фільмі 2004 року «Наполеон Динаміт».

Тепер бренд намагається виправити ситуацію, винайшовши «Tot-Protecting Pants» — штани, які мають міцну кишеню, безпечну для харчових продуктів, щоб захистити картопляні нагетси від будь-яких зовнішніх сил, які можуть їм зашкодити.

І ніхто інший, як сам Джон Гідер, який зіграв головну роль у фільмі «Наполеон Динаміт», перевтілився у свого персонажа, щоб прорекламувати цей кумедний виріб.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«У нас з персонажем Наполеона багато спільних рис, таких як вміння малювати і дихати ротом, але немає нічого настільки сильного, як наша любов до картопляних нагетсів, — сказав Гідер. — Але коли розчавлюються мої нагетси, розчавлюється і маленька частинка моєї душі. І саме тому я радий і пишаюся тим, що є частиною руху Ore-Ida, спрямованого на те, щоб зупинити це розчавлення — сподіваюся, ці штани збережуть всіма улюблені картопляні нагетси в безпеці, теплими і до біса хрусткими».

«Понад 70 років Ore-Ida пишається тим, що щоразу постачає хрустку та м’яку картоплю, — каже Джекі Брітва, старший бренд-менеджер Ore-Ida в The Kraft Heinz Company. — У червні виповнюється 20 років з дня виходу фільму, і ми знали, що це ідеальний час для Ore-Ida, щоб вирішити тотальну катастрофу Наполеона так, як це міг зробити лише винахідник картопляних нагетсів».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео