2023 рік — рік крихітної сумочки, яку носять такі зірки, як Cardi B та Джіджі Хадід, і з цим трендом пов’язане слушне запитання: що б можна було в неї покласти?
Бренд соусів та приправ Knorr використав цей тренд і створив сумочку для бульйонного кубика.
Завдяки своїй яскраво-зеленій елегантній текстурі та золотистим штрихам сумка підійде для зберігання одного бульйонного кубика, що додасть вбранню неабиякої родзинки.
Кампанія транслюватиметься в США та Італії під час святкового сезону. Окрім цього, команда Knorr USA проводить конкурс у своїх соціальних мережах, за результатами якого 40 щасливих переможців отримають власну сумку.
Карлос Родрігес, глобальний креативний директор MullenLowe UK, сказав: «Ідея виникла після спостереження за містичним розміром крихітних сумочок і тим, що в них насправді знаходиться. Ми побачили можливість для Knorr відзначити свята у несподіваний спосіб, висміюючи цю модну тенденцію та даруючи своїм культовим бульйонним кубикам любов, на яку вони заслуговують. Ми знайшли ідеальну річ для зберігання в цих крихітних пакетиках, і тепер я знаю, що одягну на святкову вечерю».
Кампанія проводиться під керівництвом креативних агенцій MullenLowe UK, Deutsch NY, ITB Worldwide, Juicy Fruits, Decouture Design та PR-агенції Edelman.