Коли бренд сирних крекерів Cheez-It, що виробляється компанією Kellogg, натрапив на дослідження, проведене в Швейцарії, що стверджувало, що витримка сиру під ритми хіп-хопу може підсилити його смак та запах, компанія вирішила укласти партнерську угоду зі стрімінговим музичним сервісом Pandora, щоб перевірити цю теорію.
Згідно із заявою, бренд хотів з’ясувати, чи справді темп і звукова частота хіп-хоп пісень можуть вивести смак знаменитої закуски на новий рівень. Таким чином, він працював з Pandora, щоб постаріти сир, використовуючи унікальні вібрації музики хіп-хопу протягом цілих шести з половиною місяців.
В результаті вийшла перша у світі закуска з акустичною витримкою, в якій любов до хіп-хопу поєднується зі смаком сиру.
Зацікавлені шанувальники можуть отримати коробки Cheez-It x Pandora на офіційному сайті з 26 травня.
В ознаменування запуску закусок на провідному радіо SiriusXM ведучому Суею Келлоуею було доручено представити нові ексклюзивні серії Living Legendz на YouTube, де представлені інтерв’ю з великими хіп-хоп виконавцями та документально показано, як ці імена змінили музичну індустрію.
«Ця співпраця – ідеальне поєднання моїх улюблених речей: хіп-хопу, диких інновацій і Cheez-It», – сказав Келлоуей.
«Хіп-хоп вплинув на багато життів, тому я з нетерпінням чекаю на можливість побачити, чи зможуть фанати відчути вплив найулюбленішого музичного жанру у світі на ці крекери».