Бренд снеків випустив сирні крекери, створені під ритми хіп-хопу
20 Тра 2022, 13:18

Бренд снеків випустив сирні крекери, створені під ритми хіп-хопу

Коли бренд сирних крекерів Cheez-It, що виробляється компанією Kellogg, натрапив на дослідження, проведене в Швейцарії, що стверджувало, що витримка сиру під ритми хіп-хопу може підсилити його смак та запах, компанія вирішила укласти партнерську угоду зі стрімінговим музичним сервісом Pandora, щоб перевірити цю теорію.

Згідно із заявою, бренд хотів з’ясувати, чи справді темп і звукова частота хіп-хоп пісень можуть вивести смак знаменитої закуски на новий рівень. Таким чином, він працював з Pandora, щоб постаріти сир, використовуючи унікальні вібрації музики хіп-хопу протягом цілих шести з половиною місяців.

В результаті вийшла перша у світі закуска з акустичною витримкою, в якій любов до хіп-хопу поєднується зі смаком сиру.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Зацікавлені шанувальники можуть отримати коробки Cheez-It x Pandora на офіційному сайті з 26 травня.

В ознаменування запуску закусок на провідному радіо SiriusXM ведучому Суею Келлоуею було доручено представити нові ексклюзивні серії Living Legendz на YouTube, де представлені інтерв’ю з великими хіп-хоп виконавцями та документально показано, як ці імена змінили музичну індустрію.

«Ця співпраця – ідеальне поєднання моїх улюблених речей: хіп-хопу, диких інновацій і Cheez-It», – сказав Келлоуей.

«Хіп-хоп вплинув на багато життів, тому я з нетерпінням чекаю на можливість побачити, чи зможуть фанати відчути вплив найулюбленішого музичного жанру у світі на ці крекери».

Розкажіть друзям про новину