Бренд секс-іграшок випустив еротичні аудіокниги, щоб спонукати жінок торкатися себе для самообстеження
26 Жов 2023, 13:16

Бренд секс-іграшок випустив еротичні аудіокниги, щоб спонукати жінок торкатися себе для самообстеження

На честь Місяця обізнаності про рак молочної залози бренд сексуального здоров’я Smile Makers випустив колекцію еротичних аудіокниг, які заохочують жінок торкатися себе так, щоб це могло врятувати їхнє життя.

Серія коротких чуттєвих аудіоісторій під назвою «Audioboobs» містить інструкції з проведення самообстеження грудей, написані в рамках ризикованих сюжетів, що дозволяють жінкам ставити здоров’я грудей на перше місце, не забуваючи при цьому про власне задоволення.

«Дискусії навколо самообстеження грудей залишаються табу або ігноруються багатьма з нас, які часто зайняті виконанням особистих і професійних обов’язків, — каже Саманта Маршалл, керівниця бренду Smile Makers. — Щоб заохотити людей ставити себе на перше місце, ми об’єднали теми здоров’я грудей і сексуального здоров’я в цьому революційному підході, щоб зробити процес самоаналізу приємним і надихаючим досвідом».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Історії виходитимуть щотижня на музичній стримінговій платформі Spotify. Перше оповідання «A Galaxy of Our Own» вже доступне, а друге оповідання «Chest of Secrets» вийде 1 листопада.

Серію оповідань було створено у співпраці з креативною агенцією MullenLowe Singapore та продюсерським домом Nacho Usual Collective, що займається виробництвом аудіокниг.

Історії були написані, щоб бути інклюзивними та дружніми до квір-людей, а їхній зміст охоплює різні види сексуальності в усьому спектрі.

«Ми раді працювати зі Smile Makers для Audioboobs і сприяти місії їхнього бренду, спрямованої на нормалізацію сприйняття жіночої сексуальності, одночасно пропагуючи обізнаність про рак молочної залози, що є дуже важливою справою», — сказала Ліяна Хідхір, копірайтерка MullenLowe Singapore.

Розкажіть друзям про новину