У новій рекламній кампанії український бренд шкільних товарів YES перед початком сезону підготовки до школи вирішив нагадати: навчання — це не лише про школу, а про життя загалом.
Кожен день дитини наповнений новим досвідом, і шкільне навчання — це не лише про канцелярію та домашні завдання, а й про набуття життєвих знань.
Рекламну кампанію створила креативна агенція Taktika.
«Ми створили серію роликів, у яких метафорично показали світ очима дитини: він великий, наповнений враженнями, а дитина — маленький дослідник. використали 3D-анімацію, щоб передати цей уявний світ і помістили в нього дітей. Так сформувався образ, що підтримує ключову ідею — усе, що навколо, — це навчання, і YES стає провідником у цьому світі», — Роман Гурбанов, креативний директор Taktika.