Літні собаки здатні дарувати багато любові, але їх часто не беруть до уваги при адопції через хибну думку, що вони не здатні вчитися новому. Consul, бразильський бренд, відомий своїми практичними та креативними рішеннями для повсякденного життя, відзначає емоційний зв’язок між людьми та домашніми улюбленцями кампанією «Beer Buddies». Ініціатива не лише знаменує запуск нової версії пивного холодильника Consul, а й популяризує адопцію та доводить, що старі собаки справді можуть навчитися новим трюкам.
Щоб продемонструвати це, Consul об’єднався з Александром Россі, відомим бразильським зоотехніком та експертом з поведінки тварин. Россі навчив старших собак змішаних порід відкривати дверцята пивного холодильника і діставати банку для своїх господарів. Кампанія була розроблена агентством DM9.
Лімітована серія пивного кулера карамельного кольору, натхненна улюбленими бразильськими безпородними собаками та любов’ю країни до ідеально охолодженого пива, віддасть частину своїх доходів на користь Vira Lata Vira Amigo та Abrigo do Jello — громадських організацій, які з 2010 року рятують, прихищають та прилаштовують собак.