Бренд морозива створив безпечний простір для втечі від спортивного літа
09 Лип 2024, 11:17

Бренд морозива створив безпечний простір для втечі від спортивного літа

Бренд морозива Haagen-Dazs створив безпечний простір для людей, які хочуть уникнути всеохоплюючого спортивного літа, що охопило країну.

«Haagen-Dazs Flavour Club» подорожуватиме країною до серпня і забезпечить альтернативну розвагу для людей, які просто не цікавляться спортом.

Розпочавшись 29 червня на Спінінгфілдс-сквер у Манчестері, «Haagen-Dazs Flavour Club» завітає до шопінг-центру Westfield London 12 липня, а 2 серпня вирушить на північ, до Единбурга.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми дуже раді запустити цього літа «Haagen-Dazs Flavour Club» по всій Великобританії, щоб запропонувати британцям розважитися на сонці, адже ми знаємо, що спорт не всім до вподоби, — каже Ніколь Вілан, керівниця бренду Haagen-Dazs у Великобританії. — Наша мета — створити притулок для тих, хто хоче відволіктися від спортивного шаленства і просто насолоджуватися прекрасними речами в житті. «Haagen-Dazs Flavour Club» — це відзначення національної пристрасті до морозива, створення команди, за яку може вболівати кожен, а також об’єднання людей для створення незабутніх літніх спогадів».

На підтримку активації буде розгорнута цільова активність у соціальних мережах та локальна зовнішня реклама, яка включатиме щоденні живі виступи діджеїв, драг-квінс та стендаперів.

Розкажіть друзям про новину