Бренд морозива створив безпечний простір для втечі від спортивного літа
09 Лип 2024, 11:17

Бренд морозива створив безпечний простір для втечі від спортивного літа

Бренд морозива Haagen-Dazs створив безпечний простір для людей, які хочуть уникнути всеохоплюючого спортивного літа, що охопило країну.

«Haagen-Dazs Flavour Club» подорожуватиме країною до серпня і забезпечить альтернативну розвагу для людей, які просто не цікавляться спортом.

Розпочавшись 29 червня на Спінінгфілдс-сквер у Манчестері, «Haagen-Dazs Flavour Club» завітає до шопінг-центру Westfield London 12 липня, а 2 серпня вирушить на північ, до Единбурга.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми дуже раді запустити цього літа «Haagen-Dazs Flavour Club» по всій Великобританії, щоб запропонувати британцям розважитися на сонці, адже ми знаємо, що спорт не всім до вподоби, — каже Ніколь Вілан, керівниця бренду Haagen-Dazs у Великобританії. — Наша мета — створити притулок для тих, хто хоче відволіктися від спортивного шаленства і просто насолоджуватися прекрасними речами в житті. «Haagen-Dazs Flavour Club» — це відзначення національної пристрасті до морозива, створення команди, за яку може вболівати кожен, а також об’єднання людей для створення незабутніх літніх спогадів».

На підтримку активації буде розгорнута цільова активність у соціальних мережах та локальна зовнішня реклама, яка включатиме щоденні живі виступи діджеїв, драг-квінс та стендаперів.

Розкажіть друзям про новину