Рекламні ролики кампанії бренду мила Pure Rush Soap сповнені запозичених мотивів: лев тягне ведучого Роміна Вайлда за ногу, коли той говорить; два слони займаються сексом, і кенгуру, що боксують, наприклад.
Але, з іншого боку, бренд Pure Rush присвячений порятунку планети та її дикої природи, і глядачі не можуть звинувачувати розважальну цінність реклами.
Інгредієнти Pure Rush рослинного походження, без штучних ароматизаторів, барвників, миючих засобів, сульфатів та ГМО.
Ролики називаються «The Adventures of Roamin Wild», що є посиланням на телепрограми про тваринний світ.
Виділяючи частину свого прибутку на важливі справи та організації, Pure Rush активно сприяє вирішенню деяких з найбільш нагальних глобальних проблем, включаючи зміну клімату, доступ до чистої води та стійке постачання продовольства.
Pure Rush прагне уникати типово чутливого та бадьорого тону, притаманного більшості цільових кампаній . Замість цього вони використовують нешанобливий гумор, щоб донести своє послання.