Бренд мила випустив ролики, де слони займаються сексом та не тільки
19 Вер 2023, 16:20

Бренд мила випустив ролики, де слони займаються сексом та не тільки

Рекламні ролики кампанії бренду мила Pure Rush Soap сповнені запозичених мотивів: лев тягне ведучого Роміна Вайлда за ногу, коли той говорить; два слони займаються сексом, і кенгуру, що боксують, наприклад.

Але, з іншого боку, бренд Pure Rush присвячений порятунку планети та її дикої природи, і глядачі не можуть звинувачувати розважальну цінність реклами.

Інгредієнти Pure Rush рослинного походження, без штучних ароматизаторів, барвників, миючих засобів, сульфатів та ГМО.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролики називаються «The Adventures of Roamin Wild», що є посиланням на телепрограми про тваринний світ.

Виділяючи частину свого прибутку на важливі справи та організації, Pure Rush активно сприяє вирішенню деяких з найбільш нагальних глобальних проблем, включаючи зміну клімату, доступ до чистої води та стійке постачання продовольства.

Pure Rush прагне уникати типово чутливого та бадьорого тону, притаманного більшості цільових кампаній . Замість цього вони використовують нешанобливий гумор, щоб донести своє послання.

Розкажіть друзям про новину