Бренд мила випустив ролики, де слони займаються сексом та не тільки
19 Вер 2023, 16:20

Бренд мила випустив ролики, де слони займаються сексом та не тільки

Рекламні ролики кампанії бренду мила Pure Rush Soap сповнені запозичених мотивів: лев тягне ведучого Роміна Вайлда за ногу, коли той говорить; два слони займаються сексом, і кенгуру, що боксують, наприклад.

Але, з іншого боку, бренд Pure Rush присвячений порятунку планети та її дикої природи, і глядачі не можуть звинувачувати розважальну цінність реклами.

Інгредієнти Pure Rush рослинного походження, без штучних ароматизаторів, барвників, миючих засобів, сульфатів та ГМО.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролики називаються «The Adventures of Roamin Wild», що є посиланням на телепрограми про тваринний світ.

Виділяючи частину свого прибутку на важливі справи та організації, Pure Rush активно сприяє вирішенню деяких з найбільш нагальних глобальних проблем, включаючи зміну клімату, доступ до чистої води та стійке постачання продовольства.

Pure Rush прагне уникати типово чутливого та бадьорого тону, притаманного більшості цільових кампаній . Замість цього вони використовують нешанобливий гумор, щоб донести своє послання.

Розкажіть друзям про новину