Бренд крабових паличок «Водний світ» випустив неочікувану рекламу — замість риби і морепродуктів він акцентує увагу на яйцях.
«День починається з омлета, омлет починається з яйця, а яйця — початок всього… Але ж життя вийшло з води!» — йдеться у відео.
Чи це справді реклама яєць? Так, але ні. Це хід, який підкреслює, що будь-яка страва, до якої входять яйця, не обходиться без продукції бренду.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.