Бренд консервованої води застосував гіпноз, щоб пропагувати сталий розвиток
30 Жов 2023, 12:18

Бренд консервованої води застосував гіпноз, щоб пропагувати сталий розвиток

Глобальне споживання пластику все ще виходить з-під контролю. Cano Water, провідний бренд консервованої води у Великій Британії, запропонував сталу альтернативу пластиковим пляшкам. Але як переконати більше британців відмовитися від одноразового пластику?

Креативне агентство 10 Days London привернуло увагу, використавши популярність гіпнозу. 10 Days та Cano Water загіпнотизували людей, щоб вони відмовилися від пластикових пляшок для води.

Співзасновник 10 Days London, Джоліон Вайт, прокоментував: «Люди ненавидять одноразовий пластик, але продовжують ним користуватися. Тож ми зрозуміли, що нам потрібно достукатися до підсвідомості людей через… гіпноз, звісно. У той же час, показати розважальну сторону».

Розважальне відео має на меті взяти штурмом соціальні мережі. Професійний гіпнотизер Дем’єн О’Браян загіпнотизував чотирьох випадкових любителів пластику під час жартівливого сеансу гіпнотерапії. За допомогою гумористичних підказок, що спонукають їх відмовитися від пластику та прийняти алюмінієві бляшанки, придатні для вторинної переробки, їхні пристрасні реакції: від цілковитого страху та ненависті до нестримної радості мають на меті розважити і водночас донести до них серйозний меседж.

«Відчайдушні часи вимагають відчайдушних заходів. Нам потрібна була ідея, достатньо божевільна, щоб привернути увагу, але достатньо розумна, щоб донести до людей серйозний меседж, — заявив Джош Вайт, співзасновник Cano Water. — Наша мета — змусити людей сміятися, не вірячи своїм очам, і водночас переосмислити власне ставлення до використання пластику».

Розкажіть друзям про новину