14 липня у США відзначається Національний день нудиста. Щоб вшанувати цю подію, агентство Leo Burnett Chicago та бренд граноли Bear Naked Granola у партнерстві з Gaia GPS від Outside запустили першу в Америці не(офіційну) систему стежок для нудистів, покликану зробити нудистські походи більш доступними цього літа.
Існує потужна спільнота людей, які полюбляють насолоджуватися природою в природному вигляді, але закони відрізняються в різних місцях. Це, у поєднанні з культурними упередженнями проти оголеності, робить нудистські походи надзвичайно складними для навігації.
Відтепер мандрівники зможуть насолоджуватися гранолою Bear Naked Granola від компанії Kellogg’s, впевнено досліджуючи природу так, як їм заманеться. Вони зможуть використовувати додаток Gaia GPS, щоб переглянути, які з 300+ стежок є дружніми чи недружніми для голих мандрівників та вибрати правильний напрямок.
Для «додаткового пального» бренд створив спеціальний пояс для мандрівників, який прикриває тіло пакетом зі стратегічно розміщеною гранолою Bear Naked Granola.
«Щороку туристи по всій країні вирушають у ці походи, щоб бути якомога ближче до природи. Зв’язок із природою лежить в основі діяльності нашої компанії, і щоб допомогти їм на цьому шляху, ми хочемо переконатися, що вони знають, які стежки є дружніми, і що у них є що взяти з собою в похід з улюбленим перекусом», — каже Сейді Гарсія, старший директор з маркетингу бренду Bear Naked.
Коли твоє ім’я — Bear Naked (Голий Ведмідь), ти мусиш цим користуватися.
«Деякі люди думають, що вся гранола однакова, і це може бути нудно. З іншого боку, похід голяка зовсім не нудний», — додає Брітт Нолан, президент і головний креативний директор Leo Burnett. «Коли твоє ім’я — Bear Naked (Голий Ведмідь), ти мусиш цим користуватися».