Бренд напоїв на основі горілки Vodka Cruiser відкрив свою темну сторону у двох нових смаках. Для їх запуску він запросив австралійців також прийняти свою темну сторону — накласти на своїх колишніх порчу за допомогою відомої відьми пані Анджели Дікс.
Для участі в конкурсі покинуті закохані віддавали речі, які залишили їхні колишні, через онлайн-портал для ворожіння за безкоштовні чотири упаковки нових напоїв. Прокляття включали в себе довічне прання серветок, мати місце посередині на кожному рейсі, нестабільний Wi-Fi та багато іншого.
Кампанія стартувала в Сіднеї з ритуалу очищення для відомих людей з розбитими серцями, серед яких були Белла Вареліс, яка посіла друге місце в шоу «Холостяк», та Кессіді МакГілл, зірка «Острова кохання». Кожна з них прокляла річ від своїх сумнозвісних колишніх з реаліті-шоу, і поділилася нею у своїх соціальних мережах.
Кампанія мала шалений попит: усі привороти та супровідні 4 упаковки були отримані протягом 24 годин після запуску акції в соціальних мережах, Tinder та Інтернеті.