10 Чер 2024, 10:48

Бренд горілчаних напоїв запросив покинутих австралійців проклясти своїх колишніх

Бренд напоїв на основі горілки Vodka Cruiser відкрив свою темну сторону у двох нових смаках. Для їх запуску він запросив австралійців також прийняти свою темну сторону — накласти на своїх колишніх порчу за допомогою відомої відьми пані Анджели Дікс.

Для участі в конкурсі покинуті закохані віддавали речі, які залишили їхні колишні, через онлайн-портал для ворожіння за безкоштовні чотири упаковки нових напоїв. Прокляття включали в себе довічне прання серветок, мати місце посередині на кожному рейсі, нестабільний Wi-Fi та багато іншого.

Кампанія стартувала в Сіднеї з ритуалу очищення для відомих людей з розбитими серцями, серед яких були Белла Вареліс, яка посіла друге місце в шоу «Холостяк», та Кессіді МакГілл, зірка «Острова кохання». Кожна з них прокляла річ від своїх сумнозвісних колишніх з реаліті-шоу, і поділилася нею у своїх соціальних мережах.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Кампанія мала шалений попит: усі привороти та супровідні 4 упаковки були отримані протягом 24 годин після запуску акції в соціальних мережах, Tinder та Інтернеті.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео