Бренд фруктових напоїв зухвало розмістив свою рекламу на білборді Coca-Cola
05 Сер 2024, 11:53

Бренд фруктових напоїв зухвало розмістив свою рекламу на білборді Coca-Cola

Бренд фруктових напоїв Dash сміливо виступає проти використання штучних підсолоджувачів у своїй новій зовнішній рекламі — разом із зухвалим поглядом на те, що виглядає як реклама «тієї самої» величезної фірми, що виробляє газовані напої.

Реклама зі слоганом «Нарешті напій, який приносить задоволення» зайняла підозріло знайомий червоний фон Coca-Cola, а у нижній частині оголошення написано: «Без цукру, без підсолоджувачів, без турбот».

«Ми повинні знати, що не варто дражнити гігантів світового ринку безалкогольних напоїв, а вони повинні знати, що не варто наповнювати свою продукцію штучними підсолоджувачами, — сказав співзасновник Dash Джек Скотт. — Всесвітня організація охорони здоров’я попереджала нас про потенційні ризики штучних підсолоджувачів. Рішення полягає не в тому, щоб ігнорувати факти і продовжувати діяти без змін, а в тому, щоб шукати натуральні альтернативи».

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

05 Сер 2024, 11:53
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

«Ходи сюди»: «Аврора» нагадала, куди йти за настроєм і подарунками
«Ходи сюди»: «Аврора» нагадала, куди йти за настроєм і подарунками
Їжа як артоб’єкт: сосиска в тісті з’явилася у музеї мадам Тюссо
Їжа як артоб’єкт: сосиска в тісті з’явилася у музеї мадам Тюссо
Heineken перетворив робочі наради на вечірки з перегляду футбольних матчів
Heineken перетворив робочі наради на вечірки з перегляду футбольних матчів