Бренд фруктових напоїв зухвало розмістив свою рекламу на білборді Coca-Cola
05 Сер 2024, 11:53

Бренд фруктових напоїв зухвало розмістив свою рекламу на білборді Coca-Cola

Бренд фруктових напоїв Dash сміливо виступає проти використання штучних підсолоджувачів у своїй новій зовнішній рекламі — разом із зухвалим поглядом на те, що виглядає як реклама «тієї самої» величезної фірми, що виробляє газовані напої.

Реклама зі слоганом «Нарешті напій, який приносить задоволення» зайняла підозріло знайомий червоний фон Coca-Cola, а у нижній частині оголошення написано: «Без цукру, без підсолоджувачів, без турбот».

«Ми повинні знати, що не варто дражнити гігантів світового ринку безалкогольних напоїв, а вони повинні знати, що не варто наповнювати свою продукцію штучними підсолоджувачами, — сказав співзасновник Dash Джек Скотт. — Всесвітня організація охорони здоров’я попереджала нас про потенційні ризики штучних підсолоджувачів. Рішення полягає не в тому, щоб ігнорувати факти і продовжувати діяти без змін, а в тому, щоб шукати натуральні альтернативи».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

05 Сер 2024, 11:53
Розкажіть друзям про новину