Бренд фруктових напоїв зухвало розмістив свою рекламу на білборді Coca-Cola
05 Сер 2024, 11:53

Бренд фруктових напоїв зухвало розмістив свою рекламу на білборді Coca-Cola

Бренд фруктових напоїв Dash сміливо виступає проти використання штучних підсолоджувачів у своїй новій зовнішній рекламі — разом із зухвалим поглядом на те, що виглядає як реклама «тієї самої» величезної фірми, що виробляє газовані напої.

Реклама зі слоганом «Нарешті напій, який приносить задоволення» зайняла підозріло знайомий червоний фон Coca-Cola, а у нижній частині оголошення написано: «Без цукру, без підсолоджувачів, без турбот».

«Ми повинні знати, що не варто дражнити гігантів світового ринку безалкогольних напоїв, а вони повинні знати, що не варто наповнювати свою продукцію штучними підсолоджувачами, — сказав співзасновник Dash Джек Скотт. — Всесвітня організація охорони здоров’я попереджала нас про потенційні ризики штучних підсолоджувачів. Рішення полягає не в тому, щоб ігнорувати факти і продовжувати діяти без змін, а в тому, щоб шукати натуральні альтернативи».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

05 Сер 2024, 11:53
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Бренд локшини створив пристрій для боротьби з вм’ятинами на голові у геймерів
Бренд локшини створив пристрій для боротьби з вм’ятинами на голові у геймерів
Коти атакували білборди Лондона заради ласощів
Коти атакували білборди Лондона заради ласощів
ADC*UA Awards 2025 оголосив перших членів журі конкурсу
ADC*UA Awards 2025 оголосив перших членів журі конкурсу