Енергетичний напій Sting доволі популярний у Пакистані. Його частка становить 92%, проте бренд не спочиває на лаврах. Він хоче вирішити проблему, яка може розкрити величезний потенціал зростання. Люди не п’ють Sting вдома. Замість цього вони п’ють чай і колу.
Тому агенції BBDO Pakistan та IMPACT BBDO звернулися до знайомої для багатьох домогосподарств проблеми: чоловіки, енергійні поза домом, часто стають лінивими, коли повертаються до нього. І Sting запустив гарячу лінію для лінивих.
Нетрадиційний підхід також мав нетрадиційну цільову аудиторію. Бренд не звертається безпосередньо до чоловіків. Вперше в історії Sting націлився на жінок, тих, кому доводиться жити з цими ледарями вдома. Кампанія стала визначальною зміною голосу, тону та аудиторії Sting, зробивши те, чого бренд ніколи раніше не робив — увійшовши в домівки людей.
«Sting’s Lazy Helpline» — це безкоштовна гаряча лінія, створена для того, щоб допомогти жінкам взяти ситуацію під контроль. Один дзвінок — і до них приїжджає повністю брендований загін «Sting Lazy Squad», озброєний пляшками Sting та політикою нульової толерантності до бездіяльності.