Бренд безалкогольних напоїв розфарбував британців у колір своєї газованої води
09 Лип 2024, 12:21

Бренд безалкогольних напоїв розфарбував британців у колір своєї газованої води

В одному з найдивніших, найдивакуватіших і найцікавіших трюків останнього часу бренд безалкогольних напоїв Tango влаштував в лондонському районі Шордич незвичайну подію.

Добровольців розфарбовували у знаковий для Tango помаранчевий відтінок, перетворюючи їх на ходячу рекламу, прикрашену слоганом «Get Tango’d».

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений drinktango (@drinktango)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В обмін на свою сміливість учасники отримали шанс виграти безкоштовні перельоти на Майорку для себе та гостя — обіцяючи більш природний, поцілований сонцем помаранчевий відтінок.

Попап акція була анонсована за тиждень до її проведення інфлюенсером Келом Раяном за допомогою розважального відео у своєму Instagram. У відео він подорожував на Майорку, вкритий з ніг до голови фарбою Tango, і закликав своїх підписників зробити те ж саме на вечірці, яку він організував.

Ця кампанія продовжує спадщину сміливих і зухвалих промоакцій Tango, які були започатковані кампанією 1992 року «You Know When You’ve Been Tango’d».

Розкажіть друзям про новину