В одному з найдивніших, найдивакуватіших і найцікавіших трюків останнього часу бренд безалкогольних напоїв Tango влаштував в лондонському районі Шордич незвичайну подію.
Добровольців розфарбовували у знаковий для Tango помаранчевий відтінок, перетворюючи їх на ходячу рекламу, прикрашену слоганом «Get Tango’d».
В обмін на свою сміливість учасники отримали шанс виграти безкоштовні перельоти на Майорку для себе та гостя — обіцяючи більш природний, поцілований сонцем помаранчевий відтінок.
Попап акція була анонсована за тиждень до її проведення інфлюенсером Келом Раяном за допомогою розважального відео у своєму Instagram. У відео він подорожував на Майорку, вкритий з ніг до голови фарбою Tango, і закликав своїх підписників зробити те ж саме на вечірці, яку він організував.
Ця кампанія продовжує спадщину сміливих і зухвалих промоакцій Tango, які були започатковані кампанією 1992 року «You Know When You’ve Been Tango’d».