Не кожного дня одна з найвідоміших світових зірок заїжджає до Drive Thru. Але коли Бред Пітт зробив тиху зупинку в McDonald’s в новозеландському місті Кумеу, це помітила вся країна — і агентство DDB Group Aotearoa теж.
Оскільки відео швидко набрало обертів в Інтернеті, команда побачила можливість перетворити один вірусний момент на щось більш значуще. Разом креативники швидко втілили в життя ідею, яка була виразно притаманна McDonald’s: тут не обов’язково бути Бредом, щоб відчувати себе бажаним гостем.
Для цього мережа фаст-фуду запропонувала всім Бредам у Новій Зеландії бургер Quarter Pounder — той самий, який (нібито) замовив Пітт, надісланий прямо в їхній застосунок. Ніяких форм, ніяких перевірок документів. Лише теплий, підкріплений бургером кивок на адресу Бредів звідусіль.

Гострий інформаційний привід, своєчасне пуш-сповіщення та допис у соцмережах — і кампанія стартувала. Менш ніж за 24 години вона отримала 24 публікації в ЗМІ, з’явилася на першій сторінці New Zealand Herald, стала головною новиною на 1News, про неї говорили на радіостанціях і в соціальних мережах по всій країні, охопивши мільйони людей.