Бред Пітт у McDonald’s: як мережа фаст-фуду перетворила візит актора на маркетингову кампанію
20 Тра 2025, 17:36

Бред Пітт у McDonald’s: як мережа фаст-фуду перетворила візит актора на маркетингову кампанію

Не кожного дня одна з найвідоміших світових зірок заїжджає до Drive Thru. Але коли Бред Пітт зробив тиху зупинку в McDonald’s в новозеландському місті Кумеу, це помітила вся країна — і агентство DDB Group Aotearoa теж.

Оскільки відео швидко набрало обертів в Інтернеті, команда побачила можливість перетворити один вірусний момент на щось більш значуще. Разом креативники швидко втілили в життя ідею, яка була виразно притаманна McDonald’s: тут не обов’язково бути Бредом, щоб відчувати себе бажаним гостем.

Для цього мережа фаст-фуду запропонувала всім Бредам у Новій Зеландії бургер Quarter Pounder — той самий, який (нібито) замовив Пітт, надісланий прямо в їхній застосунок. Ніяких форм, ніяких перевірок документів. Лише теплий, підкріплений бургером кивок на адресу Бредів звідусіль.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Гострий інформаційний привід, своєчасне пуш-сповіщення та допис у соцмережах — і кампанія стартувала. Менш ніж за 24 години вона отримала 24 публікації в ЗМІ, з’явилася на першій сторінці New Zealand Herald, стала головною новиною на 1News, про неї говорили на радіостанціях і в соціальних мережах по всій країні, охопивши мільйони людей.

Розкажіть друзям про новину