Блейк Лайвлі стала втіленням рис Діви у рекламному ролику
09 Вер 2022, 16:32

Блейк Лайвлі стала втіленням рис Діви у рекламному ролику

З усіх знаків зодіаку Діва найбільш відома своєю працьовитістю та чудовими організаторськими здібностями.

Бренд міксованих напоїв Betty Buzz, який належить Блейк Лайвлі, і яка є Дівою, запустив короткий відеоролик «Betty Buzz Does Virgos», в якому споживачам розповідається про процес створення кожного з п’яти смаків напою, включаючи Sparkling Grapefruit, Meyer Lemon Club Soda, Sparkling Lemon Lime, Ginger Beer та Tonic Water.

Відео описує позитивні риси дів. Воно також представляє Лайвлі в лабораторії, яка змішує інгредієнти для напоїв.
Оскільки Лайвлі не вживає алкоголь, кожен мікс розроблений не лише для того, щоб підкреслити алкогольні напої, але й досить смачний, щоб стояти окремо.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Betty Buzz Does Virgos» не тільки допомагає споживачам пов’язати розквітаючий бренд з його знаменитим засновником, але й націлений на ріст присутності астрології в рекламі. Це стало досить ефективним інструментом для маркетологів, які прагнуть налагодити тісніші зв’язки з міленіалами та споживачами покоління Z, оскільки контент пов’язаний із зодіаками захоплює платформи соціальних мереж, особливо TikTok та Twitter.

Всі міксери Betty Buzz подані в скляних пляшках, придатні для вторинної переробки, виготовлені із справжнього фруктового соку та натуральних ароматизаторів, не містять штучних барвників чи підсолоджувачів, не містять ГМО та глютену.

Розкажіть друзям про новину