09 Вер 2022, 16:32

Блейк Лайвлі стала втіленням рис Діви у рекламному ролику

З усіх знаків зодіаку Діва найбільш відома своєю працьовитістю та чудовими організаторськими здібностями.

Бренд міксованих напоїв Betty Buzz, який належить Блейк Лайвлі, і яка є Дівою, запустив короткий відеоролик «Betty Buzz Does Virgos», в якому споживачам розповідається про процес створення кожного з п’яти смаків напою, включаючи Sparkling Grapefruit, Meyer Lemon Club Soda, Sparkling Lemon Lime, Ginger Beer та Tonic Water.

Відео описує позитивні риси дів. Воно також представляє Лайвлі в лабораторії, яка змішує інгредієнти для напоїв.
Оскільки Лайвлі не вживає алкоголь, кожен мікс розроблений не лише для того, щоб підкреслити алкогольні напої, але й досить смачний, щоб стояти окремо.

«Betty Buzz Does Virgos» не тільки допомагає споживачам пов’язати розквітаючий бренд з його знаменитим засновником, але й націлений на ріст присутності астрології в рекламі. Це стало досить ефективним інструментом для маркетологів, які прагнуть налагодити тісніші зв’язки з міленіалами та споживачами покоління Z, оскільки контент пов’язаний із зодіаками захоплює платформи соціальних мереж, особливо TikTok та Twitter.

Всі міксери Betty Buzz подані в скляних пляшках, придатні для вторинної переробки, виготовлені із справжнього фруктового соку та натуральних ароматизаторів, не містять штучних барвників чи підсолоджувачів, не містять ГМО та глютену.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео