До агенції Arriba! звернулась група українських агрохімічних компаній: у мирний — час запеклі конкуренти, а під час війни — звичайні українці, які прагнуть робити все, щоб країна вистояла. Об’єднались вони заради допомоги тим, для кого працювали всі попередні роки — українським фермерам.
Тож перед креативниками стояла задача з нуля запакувати благодійну платформу, де б американські (а надалі — і європейські) фермери допомогли своїм українським колегам здолати скрутні часи.
Стратегія
Головною відправною точкою у дослідженні став інсайт західного аграрного ринку: не дивлячись на те, що фермери змагаються між собою за покупця, коли стається біда, вони простягають один одному руку допомоги. І зараз вони мають велике бажання підтримати українських колег. Але є одне АЛЕ. Вони не хочуть надсилати гроші в якісь фонди, бо не розуміють куди саме підуть їх донати.
Це наштовхнуло на ідею платформи, яка б дозволила американським фермерам задонатити конкретним українським аграріям. Вони можуть залишати свої запити з нагальними потребами: від нової техніки до підтримки родин робітників, які пішли захищати Україну.
Перша платформа прямих донатів від фермерів фермерам
Так наша ініціатива стає не просто благодійним фондом, а цілою спільнотою людей, об’єднаних одними цінностями та переконаннями.
Брендинг
Команді хотілося, щоб брендинг говорив сам за себе — з першого контакту давав зрозуміти для кого та для чого створений сервіс.
Тому почали з пошуку назви, яка б передавала атмосферу згуртованості, яка панує у фермерській спільності. І була дуже близькою західному користувачу. В англійській мові є промовисте “brotherhood”, що означає братерство. Залишилось тільки додати в нього людей. Пазл склався й з’явилась назва. А слоган став логічним продовженням стратегії: допомога йде адресно — від фермера фермеру.
From farmers to farmers
У логотипі хотілося продовжити тему братерства і взаємодопомоги. До того ж фермери — це саме ті, хто безпосередньо працює руками. Обрали кольорову гаму, яка оточує аграріїв кожного дня — колір полів та зелені. Загалом, весь дизайн побудований на простоті, бо фермери — прагматичні та зайняті люди, в них немає зайвого часу. А тому і стиль потрібен простий та зрозумілий, без перевантаження дизайном.
Ролик
Було розуміння, що робота фермера — важка праця, сповнена повсякденної боротьби. Незалежно від того, в якій частині земної кулі він знаходиться. Це те, що об’єднує кожного, хто працює в полі. Але правда в тому, що українські фермери зараз борються ще й з підступним ворогом. І їх повсякденність в чомусь все ще схожа, але кількість викликів ніби помножена на сто. Головний з них — вижити та зберегти своє господарство, щоб продовжувати працювати та годувати людей у такий скрутний для країни час.
Команда хотіла показати історії реальних людей. Тому, не дивлячись на небезпеку та організаційні складнощі, продакшн-команда рушила на прифронтові території, які постраждали від обстрілів, щоб зафільмувати справжніх героїв та їх господарства, зруйновані російською агресією. Це була емоційна подорож, всю драму якої спробували передати у проморолику Farmerhood.