Благодійна платформа українських фермерів отримала новий брендинг
19 Кві 2023, 18:11

Благодійна платформа українських фермерів отримала новий брендинг

До агенції Arriba! звернулась група українських агрохімічних компаній: у мирний —  час запеклі конкуренти, а під час війни — звичайні українці, які прагнуть робити все, щоб країна вистояла. Об’єднались вони заради допомоги тим, для кого працювали всі попередні роки — українським фермерам. 

Тож перед креативниками стояла задача з нуля запакувати благодійну платформу, де б американські (а надалі — і європейські) фермери допомогли своїм українським колегам здолати скрутні часи.

Стратегія

Головною відправною точкою у дослідженні став інсайт західного аграрного ринку: не дивлячись на те, що фермери змагаються між собою за покупця, коли стається біда, вони простягають один одному руку допомоги. І зараз вони мають велике бажання підтримати українських колег. Але є одне АЛЕ. Вони не хочуть надсилати гроші в якісь фонди, бо не розуміють куди саме підуть їх донати. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Це наштовхнуло на ідею платформи, яка б дозволила американським фермерам задонатити конкретним українським аграріям. Вони можуть залишати свої запити з нагальними потребами: від нової техніки до підтримки родин робітників, які пішли захищати Україну.

Перша платформа прямих донатів від фермерів фермерам

Так наша ініціатива стає не просто благодійним фондом, а цілою спільнотою людей, об’єднаних одними цінностями та переконаннями.

Брендинг

Команді хотілося, щоб брендинг говорив сам за себе — з першого контакту давав зрозуміти для кого та для чого створений сервіс. 

Тому почали з пошуку назви, яка б передавала атмосферу згуртованості, яка панує у фермерській спільності. І була дуже близькою західному користувачу. В англійській мові є промовисте “brotherhood”, що означає братерство. Залишилось тільки додати в нього людей. Пазл склався й з’явилась назва. А слоган став логічним продовженням стратегії: допомога йде адресно — від фермера фермеру.

From farmers to farmers

У логотипі хотілося продовжити тему братерства і взаємодопомоги. До того ж фермери — це саме ті, хто безпосередньо працює руками. Обрали кольорову гаму, яка оточує аграріїв кожного дня — колір полів та зелені. Загалом, весь дизайн побудований на простоті, бо фермери — прагматичні та зайняті люди, в них немає зайвого часу. А тому і стиль потрібен простий та зрозумілий, без перевантаження дизайном.

Ролик

Було розуміння, що робота фермера — важка праця, сповнена повсякденної боротьби. Незалежно від того, в якій частині земної кулі він знаходиться. Це те, що об’єднує кожного, хто працює в полі. Але правда в тому, що українські фермери зараз борються ще й з підступним ворогом. І їх повсякденність в чомусь все ще схожа, але кількість викликів ніби помножена на сто. Головний з них — вижити та зберегти своє господарство, щоб продовжувати працювати та годувати людей у такий скрутний для країни час.

Команда хотіла показати історії реальних людей. Тому, не дивлячись на небезпеку та організаційні складнощі, продакшн-команда рушила на прифронтові території, які постраждали від обстрілів, щоб зафільмувати справжніх героїв та їх господарства, зруйновані російською агресією. Це була емоційна подорож, всю драму якої спробували передати у проморолику Farmerhood.

Розкажіть друзям про новину