50 мільйонів за добу для рятувальників та збір на всюдиходи: дайджест добрих справ
09 Чер 2023, 13:25

50 мільйонів за добу для рятувальників та збір на всюдиходи: дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

«Ліга тепла»: підприємці забезпечили енергонезалежність пологового будинку в Боярці

Центр акушерства та гінекології лікарні інтенсивного лікування в м. Боярка на Київщині отримав можливість використовувати кліматичне обладнання, яке працює на опалення приміщень взимку і охолодження влітку і, до того ж, працює на відновлювальних джерелах енергії. Оснащення лікарні відбулося за підтримки відкритої благодійної ініціативи «Ліга тепла», до якої долучилися компанія Хуавей Україна, ПриватБанк та холдинг Energame. Кожна перерахувала 20 000 євро на підготовку проекту, закупівлю та встановлення необхідного обладнання. За час існування Ліги зібрано більше 4 млн. грн. Це другий медзаклад, який було забезпечено обладнанням, необхідним для підтримки комфортної температури в палатах та кабінетах, в умовах перебоїв з електрикою та теплопостачанням. Першим об’єктом став пологовий будинок в м. Охтирка на Сумщині.

Yakaboo відкриває нову бібліотеку у просторі від ЮНІСЕФ на залізничному вокзалі Києва

Бібліотека розташована у дитячому просторі «Спільно» від ЮНІСЕФ Iron Land, який створений для зручного перебування батьків із дітьми різного віку та надання їм розважальних, освітніх та психологічних послуг. Дитяча зона є рекордною за площею – понад 700 квадратних метрів. Значну частину простору займає бібліотека, яку створив Yakaboo разом з провідними українськими видавництвами та надала більшу частину книжок. На заклик приєднатися до ініціативи також відгукнулися зо два десятки видавництв, серед яких Vivat, Ранок, Клуб Сімейного Дозвілля, Видавництво Старого Лева, Фоліо, Талант.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
ЗСУ отримали партію великогабаритних вантажівок для транспортування боєкомплектів

Зусиллями волонтерів і за підтримки партнерів військова частина А0598 ЗСУ отримала 6 одиниць вантажної техніки. Перші 4 вантажівки передані в рамках заходу, а ще дві перебувають в дорозі до України. Загальна вартість всієї переданої військовим техніки становить понад 8,5 млн грн. Акція стала результатом спільної взаємодії Біржі Благодійності «ДоброДій», Благодійного фонду «Сучасна Україна», волонтерської групи «FRONT-ART» та представників соціально відповідального українського бізнесу – ConcordBank. Фінансове забезпечення ініціативи – Біржа Благодійності «ДоброДій», операційні процеси закупівлі – Фонд «Сучасна Україна», додаткова технічна підготовка вантажівок – FrontArt.

До Дня матері провели соціальну акцію з поздоровлення Матерів загиблих Героїв

День Мами – одне з найсвітліших свят травня. Напередодні свята служба доставки квітів FLOWERS.UA завітала до декількох сотень Матерів загиблих Героїв висловити щиру підтримку та подарувати букети свіжих квітів. Незважаючи на те, що подібний захід проводився вперше, до даної ініціативи приєдналося сотні небайдужих українців, які замовили букет для мам Героїв. Зі свого боку служба доставки подвоїла всі замовлені букети, завдяки чому вдвічі більше матусь отримали квіти.

Uber та користувачі зібрали понад півмільйона гривень для дітей, які втратили батьків під час війни

Uber та благодійний фонд «Діти Героїв» зібрали майже 560 000 гривень для дітей, які втратили одного чи обох батьків унаслідок війни. Протягом травня користувачі Uber мали можливість пожертвувати 10 гривень від вартості поїздки на користь підопічних фонду, а також переказати довільну суму на рахунок організації через застосунок. З нагоди Міжнародного дня захисту дітей компанія Uber спільно з благодійним фондом «Діти Героїв» запустили благодійний тариф поїздок UberX для Дітей. Протягом травня майже 6 000 людей скористалися опцією та зібрали 58 600 грн. Аби підтримати якомога більше підопічних фонду, що стали сиротами внаслідок війни, компанія Uber виділила додаткові 500 000 гривень. 

Компанія VBET Ukraine передала символічний Кубок в Музей футболу у Кієві

Під час плейоф Чемпіонату світу – 2022 We Care Fund від VBET Ukraine, УАФ та TicketsBox провели благодійний продаж віртуальних квитків на матчі збірної України з футболу. Цей збір дозволив багатьом українцям та іноземцям долучитися до відбудови територій, що зазнали окупації. У рамках ініціативи зібрали 770 000 грн для UNITED24 на відбудову 18 будинків у Київській області. Імена топових благодійників були нанесені на пам’ятний кубок, який презентували в Домі футболу. Кубок буде виставлений у музеї футболу в Києві. Таким чином VBET Ukraine подякував всім, хто долучився до ініціативи. 

Допомога рятувальникам: UNITED24 запустила збір на подолання наслідків підриву Каховської ГЕС

Для того щоб допомогти подолати наслідки трагедії, фандрейзингова платформа UNITED24 запустила збір «Допоможемо рятувальникам». На зібрані кошти придбають човни, мотопомпи, ліхтарі, гідрокостюми, рятувальну техніку для екстрених служб України. Проте повний масштаб катастрофи стане зрозумілим, коли зійде вода, тож Державна служба України з надзвичайних ситуацій та Державна спеціальна служба транспорту, які займаються порятунком, евакуацією та подоланням наслідків трагедії, будуть доповнювати перелік потреб. Цей збір створений спільно з monobank. На сторінці UNITED24 в Telegram виходять онлайн оновлення про бізнеси, які долучаються до збору. Серед них уже — Аптечний холдинг АНЦ та мережа «Варус». IT-компанія Trinetix переказала 8 мільйонів гривень. За першу добу збору було зібрано 50 мільйонів гривень.

UNITED24 та WOG запустили ініціативу «Рятуємо всюди, де наші люди», щоб забезпечити ЗСУ рятувальними всюдиходами

Мережа АЗК WOG разом із фандрейзинговою платформою UNITED24 запустили проєкт «Рятуємо всюди, де наші люди». Його мета — забезпечити ЗСУ рятувальними всюдиходами «Богун-2», які можуть здійснювати евакуацію з місць, важкодоступних для звичайної евакуаційної техніки. Вартість одного всюдихода — близько 150 000 доларів. Долучитися до ініціативи може кожен небайдужий. Для цього достатньо заправити авто на WOG брендовим пальним Mustang. З кожного придбаного літра компанія перекаже 1 гривню на закупівлю рятувальних всюдиходів. Також можна задонатити на банку проєкту «Рятуємо всюди, де наші люди». Усі кошти будуть спрямовані на всюдиходи через UNITED24.

 ERA BAND – вікно можливостей для українських підлітків від Ювелірного Дому ZARINA

ERA BAND CAMP організований як реактивна відповідь на повномасштабне вторгнення. Ініційований і натхненний засновницею Ювелірного Дому ZARINA Наталією Колодницькою (Нетовкіною), табір прийняв пʼять заїздів дітей та загальну кількість 122 реабілітованих дітей. Йдеться про спеціально розроблену програму відновлення українських підлітків після війни у серці Швейцарських Альп. Пізніше до програми табору доєдналась програма постійного проживання в швейцарському місті Лозана із навчанням у швейцарській школі та всіма перевагами програми ERA BAND. У дітей, що проходять програму є переваги уваги від українських менторів, спеціальні зайняття та проєктна робота, яка фокусується на розкритті потенціалу підлітка.

Розкажіть друзям про новину