Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ
10 Бер 2023, 12:41

Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

Група 1+1 media спільно з Фондом «Повернись живим» запускає збір коштів на «Лігу Аеророзвідки»

Починаючи з 4 березня, група 1+1 media спільно з Фондом «Повернись живим» збиратимуть кошти на проєкт «Ліга Аеророзвідки» у межах трансляцій футбольних поєдинків Української Прем’єр-ліги 2022/2023. Так, медіагрупа спільно з благодійним фондом планують зібрати кошти на закупівлю трьох Мобільних пунктів БпЛА – спеціальних всюдихідних автомобілів, обладнаних автономною енергосистемою, робочими місцями для операторів, інструментами для ремонту та окремим місцями для розташування великих безпілотників. Всього передбачається 37 трансляцій матчів за участю п’яти топових українських клубів – «Динамо», «Дніпро-1», «Металіст», «Зоря», «Рух».

NAMU оголошує благодійний аукціон на підтримку родини, що втратила дім

Національний художній музей України оголошує благодійний аукціон на підтримку родини Семиног і закликає митців надати свої твори. Про багатодітну родину Семиног з Великої Димерки на Київщині широкий загал дізнався після відомого фото: обгорілий російський танк лишився прямо посеред городу, а у відірваній башті господиня облаштувала грядку з капустою. На жаль, будинок цієї родини під час боїв було знищено вщент. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Київ Волонтерський та АЗК KLO продовжують збір коштів на екіпірування для військових, вже зібрано 234 729 гривень

БО Київ Волонтерський разом з мережею АЗК KLO продовжує збір коштів на теплу формудля військових в межах ініціативи «Зроби тепло». На даний момент у рамках кампанії вже вдалось зібрати 234 729 гривень.
Спільна ініціатива лише набирає обертів і зробити свій внесок дуже просто. Купуючи гарячі напої на автозаправних комплексах KLO, 2 гривні з кожної чашки автоматично конвертуватимуться у форму, прилади та елементи для обігріву для незламних захисників та захисниць.

McDonald’s передав 3,5 млн на підтримку Сімейних кімнат

McDonald’s підбив підсумки кампанії з продажу благодійних сувенірів для підтримки Сімейних кімнат Рональда Макдональда. Партнером програми виступила глобальна компанія платіжних технологій Visa, яка подвоювала кожен благодійний внесок, сплачений карткою Visa до 31 грудня 2022 року. Під час програми, яка розпочалася в грудні, вдалося зібрати 3,5 млн грн, частину з яких склав внесок партнера. Всі зібрані кошти спрямовані на підтримку Сімейних кімнат, які облаштовує «Фундація Дім Рональда МакДональда», щоб батьки мали змогу бути поруч із хворими дітьми у період їхнього лікування у медичних закладах.

Ресторан для переселенців. Як фонд «Життєлюб» повертає смак життя для людей
зі статусом ВПО

Щоб підтримати переселенців морально та нагадати їм про маленькі радощі, які можна знаходити в будь-якій життєвій ситуації, фонд «Життєлюб» за грантової підтримки Dorcas Ukraine у січні 2023 року запустив проєкт «Смак життя». У ньому люди зі статусом ВПО від 2022 року можуть отримати сертифікати на безплатні обіди в мережі ресторанів у Києві. Cертифікати отримали 8 986 переселенців з Маріуполя, Бахмуту, Сєвєродонецьку,
Слов’янську, Мелітополя, Херсона та інших міст. Скористатися ним можна до кінця березня. Серед людей, що отримали сертифікати на похід у кафе – волонтери центру підтримки ВПО «Життєлюб піклується». Всі вони – також переселенці, й зараз допомагають іншим людям зі статусом ВПО освоїтися в Києві.

Gasanova, Kachorovska, Nadya Dzyak, Must Have, Anoeses та інші українські бренди приєднались до благодійної ініціативи «Один день на перемогу»

Українські модні бренди Gasanova, Kachorovska, Must Have, Anoeses, Santa Brands, Nadya Dzyak та Gaptuvalnya, а також PR-агенція White Rabbit Agency, флористична крамниця Квітер та бренд ароматів для дому Poetry Home приєднались до проєкту «Один день на перемогу» від фонду Freedom & Humanity. В рамках цієї благодійної ініціативи бізнеси перераховують на потреби ЗСУ свій прибуток за один робочий день або суму, яку компанія зазвичай витрачає на оплату праці за один робочий день. Всі зібрані кошти підуть на тактичну медицину та військове спорядження, необхідне нашим захисникам на передовій.

Разом з Uklon та Благодійним Фондом Dignitas оголошується збір “Люті Пташки” — ₴30.000.000 на 1000 українських FPV-дронів

Виготовленням цих дронів займатимуться українські компанії, тому цей збір підтримає системне виробництво країни. Переказати будь-яку суму можна на “банку” фонду Dignitas (нижче), або застосунок Uklon, натиснувши кнопку «Донат». Мета — зібрати 30 мільйонів гривень.

Розкажіть друзям про новину