12 Сер 2022, 10:47

Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

Карети швидкої допомоги від мережі аптек “Подорожник”

Спільний проєкт ТМ Baum Pharm з мережею аптек під торговими марками: мережа аптек “Подорожник”, Аптека “БАМ”, “Ощад Аптека”. Від початку повномасштабної війни в Україні мережа аптек “Подорожник” надає допомогу українцям. Одним із напрямків підтримки, яку здійснює мережа – закупівля карет швидкої допомоги для ЗСУ. З продажу кожної упаковки продукції ТМ “Baum Pharm” та ТМ “Simply Care” відраховується 3 грн на закупівлю карет швидкої допомоги. На сьогодні було передано 15 карет і ці автівки вже врятували сотні життів на фронті.

Організація United for Ukraine забезпечує людей, що залишають Україну, безкоштовним тимчасовим житлом в Європі

Платформу United for Ukraine підтримали багато людей та організацій, зокрема IRC, Google.org і Airbnb.org, які допомагають біженцям. Платформа надає консолідовані, швидкі та ефективні рішення в різних країнах для тих, хто постраждав від російської агресії та був змушений покинути домівку. Це швидкий і раціональний спосіб для українських біженців знайти прихисток в 45 європейських країнах. UFU та Airbnb.org вже надали безкоштовне тимчасове житло для понад 7000 біженців з України.

Датагру-Volia продовжує підключати школи та гуманітарні центри до безкоштовного інтернету

Компанія звітує про 400 підключених сховищ у 18 регіонах країни, більше 100 у Києві. Також компанія активно впроваджує аналогічну програму із підключення гуманітарних центрів для внутрішньо переміщених осіб. Станом на кінець липня компанія вже підключила до безкоштовного інтернету вже кілька десятків соціальних об’єктів по всій країні. У цьому списку є такі заклади: гуртожитки у м. Рівне, де наразі проживають переселенці із окупованих українських міст, три центри надання адміністративних послуг у Запоріжжі, де українці отримують документи та довідки, що зараз необхідні, а також центр допомоги переселенцям-біженцям у Дніпрі.

Coca-Cola відбудує дитсадок у селі Богданівка на Київщині

CocaCola взяла на себе зобов’язання відбудувати зруйнований дитячий садочок у селі Богданівка Броварського району. Дитсадок був обраний для першочергового інвестування, оскільки громада визначила дошкільний заклад як найбільш нагальну потребу. Новий дитячий садок буде розрахований на більшу кількість вихованців та буде максимально прилаштований для дошкільної освіти та відпочинку дітей. Наявність укриття – одна з обов’язкових вимог до проєкту закладу. Coca-Cola інвестує 1,1 мільйон доларів на відбудову.

Upwork, Tent, Payoneer та інші запустили благодійну ініціативу

Глобальний маркетплейс роботи Upwork, Tent Partnership for Refugees (Tent), платіжна платформа Payoneer та інші запустили нову ініціативу «Необмежені можливості: забезпечення переміщених фахівців віддаленою роботою». Вона має на меті поєднати десятки тисяч переміщених українських спеціалістів і бізнеси, що пропонують віддалену роботу. Через платформу Upwork учасники ініціативи отримають доступ до можливостей працевлаштування; тренерів, які допоможуть переміщеним професіоналам зареєструватися на Upwork, визначити навички, які мають попит, і дадуть їм пораду, як краще продати себе компаніям, які шукають незалежних спеціалістів; сертифікацій навичок, щоб збільшити шанси знайти роботу; можливостей розвивати нові навички; соціальних послуг, які дозволять їм зосередитися на роботі; надійного способу отримати зароблені кошти.

2 авто швидкої допомоги за ціною одного: ініціатива Могилянських випускників

Група випускників магістратури з маркетингу Національного університету «Києво-Могилянська академія» об’єднала зусилля, щоби передати у Миколаївську область два автомобілі швидкої допомоги для військових та для обласної лікарні. Волонтери збирають 600,000 гривень на одне авто. Якщо цей збір вдасться закрити, їхній партнер подвоїть допомогу та надасть ще одне авто в подарунок. За два дні вдалося зібрати більше 200,000 гривень. До реалізації проєкту лишається 400,000 гривень.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео