28 Лип 2022, 16:59

Більше презервативів – менше ворогів: креативники просять Durex не покидати росію

На відміну від всіх, хто просить міжнародні бренди покинути росію і закрити свій бізнес, команда BBDO Ukraine робить інакше.

Креативники просять найпопулярніший бренд презервативів повернутися на російський ринок.

«Аби зла стало менше, його краще не плодити».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину

Нове відео