Більше презервативів – менше ворогів: креативники просять Durex не покидати росію
28 Лип 2022, 16:59

Більше презервативів – менше ворогів: креативники просять Durex не покидати росію

На відміну від всіх, хто просить міжнародні бренди покинути росію і закрити свій бізнес, команда BBDO Ukraine робить інакше.

Креативники просять найпопулярніший бренд презервативів повернутися на російський ринок.

«Аби зла стало менше, його краще не плодити».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину