Білборди з гігантською оптичною ілюзією відродили класику 90-х
26 Лип 2023, 10:37

Білборди з гігантською оптичною ілюзією відродили класику 90-х

Щоб сповістити про повернення улюбленого багатьма йогурту зі смаком міссісіпського пирога, молочна компанія Müller Yogurt & Desserts використала серйозну ностальгію. Кампанія не лише спокушає людей, яким сподобався пиріг з першого разу, але й має на меті залучити нову аудиторію покоління Z, щоб вони спробували ретро-смак.

В основі кампанії лежить відродження захоплення, яке взяло штурмом 90-ті, — «Чарівне око», серії книг з оптичними 3D-ілюзіями, які для багатьох виявилися майже неможливими для розшифровки. Працюючи з Magic Eye Inc у Бостоні, штат Массачусетс, компанія Müller Yogurt & Desserts та її агентство VCCP тісно співпрацювали над створенням справжньої ілюзії.

Окрім зовнішньої реклами, кампанія включає серію короткометражних роликів для соціальних мереж, створених під мелодію «Renegade Master» від A.D.O.R.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Тобі Беванс, директор зі стратегії та маркетингу Müller Yogurt & Desserts, сказав: «Від моди, взуття та літніх кінорелізів до фільтрів Insta та трендів TikTok — естетика 90-х переживає свій момент. Дослідження споживачів показало нам, що існує величезний потенціал у використанні нашої власної спадщини 90-х, повернувши один з найулюбленіших і забутих смаків, Müller Corner Mississippi Mud Pie. Тож тепер усі ті суперфанати, які просили нас про його повернення, нарешті зможуть скуштувати цю ікону 90-х».

Кампанія є першим етапом перезапуску асортименту Müller Corner Originals у рамках бренд-платформи «The Icon That Liberates Us to Play».

Креативні директори VCCP London Емма Холстон та Колін Маккін додали: «Цей проект був вибухом з минулого від початку і до кінця. Ми дуже хочемо подарувати всім, хто пам’ятає «Müller Corner» та «Magic Eye», хороший вайб у стилі 90-х, а також познайомити з ними нове покоління. Ми не можемо дочекатися, коли люди побачать роботу (або хоча б спробують), почують саундтрек і спробують продукт, адже кожен біт — це абсолютний феєрверк 90-х».

Розкажіть друзям про новину