Нова кампанія Uber Eats у Великій Британії, спрямована на клієнтів, які відзначають священний місяць Рамадан. Uber Eats розгорнув нову динамічну кампанію, створену спільно з агенцією Mother, у великих містах Великобританії.
Яскравий креатив ставить їжу на перше місце і в центр, виділяючи різні фірмові страви іфтару, популярні серед мусульманських громад по всій Великій Британії та в різних ісламських регіонах світу, включаючи кавун, фаттуш, шиш та фініки.
Кожен іфтар починається в кілька різний час залежно від локацій та дати, нова динамічна зовнішня діджитал реклама Uber Eats відображує це. Щодня реклама буде оновлюватися з новим часом заходу сонця для кожного конкретного місця.

Джан Акар, керівник відділу маркетингу Uber у регіоні EMEA, сказав: «Наш новий рекламний креатив для кампанії до місяця Рамадану не тільки відзначає дивовижні страви, які становлять основу вечері іфтар, але й нагадує нашим клієнтам-мусульманам дату та час іфтару залежно від міста, щоб вони могли запланувати свої замовлення для задоволення смачними стравами іфтара».