Білборди Uber Eats оновлюватимуться з кожним заходом сонця у місяць Рамадану
24 Бер 2023, 16:43

Білборди Uber Eats оновлюватимуться з кожним заходом сонця у місяць Рамадану

Нова кампанія Uber Eats у Великій Британії, спрямована на клієнтів, які відзначають священний місяць Рамадан. Uber Eats розгорнув нову динамічну кампанію, створену спільно з агенцією Mother, у великих містах Великобританії.

Яскравий креатив ставить їжу на перше місце і в центр, виділяючи різні фірмові страви іфтару, популярні серед мусульманських громад по всій Великій Британії та в різних ісламських регіонах світу, включаючи кавун, фаттуш, шиш та фініки.

Кожен іфтар починається в кілька різний час залежно від локацій та дати, нова динамічна зовнішня діджитал реклама Uber Eats відображує це. Щодня реклама буде оновлюватися з новим часом заходу сонця для кожного конкретного місця.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Джан Акар, керівник відділу маркетингу Uber у регіоні EMEA, сказав: «Наш новий рекламний креатив для кампанії до місяця Рамадану не тільки відзначає дивовижні страви, які становлять основу вечері іфтар, але й нагадує нашим клієнтам-мусульманам дату та час іфтару залежно від міста, щоб вони могли запланувати свої замовлення для задоволення смачними стравами іфтара».

Розкажіть друзям про новину