10 Жов 2023, 11:32

Білборди у Великобританії зазвучали різноманітними акцентами британців

Британська кондитерська компанія Trebor відзначила різноманітні акценти з усієї Великобританії у соціальній кампанії «Own it — Be Proud of How You Sound».

Розроблена у партнерстві з креативним агентством elvis, кампанія має на меті надихнути аудиторію на те, щоб вона змогла прийняти справжню версію себе.

Соціальна кампанія заохотила людей з усіх регіонів країни записати рекламу Trebor з власним акцентом та надіслати її у вигляді голосової замітки, щоб отримати шанс знятися в рекламі.

Кампанія, що транслювалася на радіо, диджитал зовнішній рекламі та супроводжувалася QR-кодом, що веде до Instagram, кондитерський бренд отримав понад 2000 заявок. 10 обраних голосів будуть звучати в радіороликах, які планують запустити на радіостанціях Heart, Capital, Smooth Radio, Magic та Kiss, а також на Spotify.

У кожній рекламі використано мікс різних голосів, причому люди по-справжньому «володіють» своїм акцентом, щоб надихнути націю пишатися тим, як вони розмовляють, а не соромитися цього.

Завдяки медіа-плануванню Publicis Media, роботи учасників кампанії допомогли створити першу Мапу акцентів Великобританії, яка доводить, що різноманітні акценти існують повсюди. Кампанія націлена на ключову вікову групу споживачів Trebor — від 30 до 45 років.

«Ми знаємо, що ті, хто відчуває занепокоєння через свій акцент, схильні менше говорити в соціальних ситуаціях, а деякі навіть змінюють манеру розмови, щоб не виділятися, — каже бренд-менеджерка Trebor, Ненсі Мур. — У рамках нашої бренд-платформи «Own It» ми хочемо нагадати людям, що акцент є частиною їхньої ідентичності, і заохотити їх з гордістю володіти ним! Наша радіо-кампанія надихає людей по всій країні, надаючи їм справжній заряд впевненості в собі».

Креативний директор elvis Александру Васіле додав: «Щоб ще більше закріпити позиціонування «Own It», яке ми розробили разом з Trebor минулого року, ми хотіли показати, наскільки різноманітною є наша нація, і залучити до бренду людей різного походження та демографічного статусу. Ми створили кампанію з реальними людьми, щоб привернути увагу нашої аудиторії та змусити їх знову звернутися до Trebor».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео