Білборди та ролики бренду туалетного паперу відзначили ейфорію після випорожнення
26 Бер 2024, 11:46

Білборди та ролики бренду туалетного паперу відзначили ейфорію після випорожнення

Агентство FCB London запустило нову сміливу кампанію «Get Comfortable» для найбільшого у Великій Британії виробника туалетного паперу Andrex від Kimberley-Clark, яка має на меті заохотити британців покінчити з туалетним табу.

Кампанія складається з двох 60-секундних роликів, які оспівують акт випорожнення та радість, яку він приносить. Платформа відмовилася від звичних категорійних тропів, таких як зйомки продуктів у чистих ванних кімнатах, на користь смішних, візуально вражаючих фільмів та розумного копірайтингу.

У першому ролику жінка в офісі стверджує своє домінування над колегами, впевнено прямуючи до туалету, підтримуючи при цьому вкрай некомфортний зоровий контакт із колегами.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

На другій, менш бентежній роботі, показано результат процесу, де чоловік насолоджується часом. проведеним у вбиральні.

«Ми завжди вміли розповідати людям про те, що робимо чудові продукти, але ця кампанія йде глибше. Ми провели багато поведінкових досліджень… і виявили, що існує сором і збентеження щодо відвідування туалету, які заважають людям робити правильний вибір щодо свого здоров’я», — сказав Метт Стоун, директор з маркетингу Kimberley-Clark у Великобританії та Ірландії.

Наприклад, Andrex виявив, що у Великій Британії неймовірно поширений страх користуватися громадськими туалетами. Половина британців зізнаються, що сором’язливість за свій кишечник заважає їм випорожнятися в туалеті на роботі або в будинку романтичного партнера, а 41% навіть бояться робити це в гостях у своїх родичів.

Фільми, зняті режисером Андреасом Нільссоном, прагнуть вийти за рамки традиційної реклами Андрекс і будуть підтримані набором нестандартних зовнішніх активів.

Головний креативний директор FCB London Оуен Лі додав: «Ця смілива, нова платформа бренду Andrex знаменує собою повний відхід від кампаній, орієнтованих на продукт. І найголовніше в кампанії «Get Comfortable» — це те, що вона не лише виділить Andrex серед інших брендів, але й покладе початок вкрай необхідній розмові серед британців про наші туалетні заборони».

Розкажіть друзям про новину