Інтерактивний білборд перетворив мусонні дощі на мелодію
17 Жов 2023, 13:36

Інтерактивний білборд перетворив мусонні дощі на мелодію

Британський бренд чаю Brooke Bond Taj Mahal Tea, що належить компанії Lipton, створив білборд «Megh Santoor», який грає мелодію під час дощу.

«Megh Santoor» був розміщений біля залізничного вокзалу у місті Віджаявада у штаті Андхра-Прадеш в Індії і простягався на майже 46 метрів завширшки.

Під час дощу струни білборду грали класичну індійську мелодію «Raag Megh Malhar», яка асоціюється із сезоном мусонів, що зазвичай триває з червня по вересень.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Megh Santoor» увійшов до Книги рекордів Гіннеса 10 вересня як «Найбільший екологічно інтерактивний білборд».

Ділячись своїми враженнями та історією створення кампанії, співголовні креативні директори рекламної агенції Ogilvy India прокоментували: «Ми надзвичайно пишаємося роботою «Megh Santoor». Ми витратили місяці на планування, тестування та невдачі, перш ніж нам нарешті вдалося втілити його в життя».

Білборд можна було побачити до 16 жовтня, що збігається із завершенням сезону мусонів.

Розкажіть друзям про новину