Безтурботність та нічогонероблення  пробудило мертвих у ролику Cadbury 5 Star
09 Січ 2024, 13:33

Безтурботність та нічогонероблення пробудило мертвих у ролику Cadbury 5 Star

Бренд шоколадних батончиків Cadbury 5 Star не робить багато телевізійної реклами, але коли вона з’являється, то є дуже яскравою. Новий рекламний ролик від агенції Ogilvy India підкреслив схильність бренду до смішних, вигадливих, розважальних роликів, а також його бренд-пропозицію зберігати легкість за допомогою девізу «Do Nothing».

Ogilvy розвиває ідею «нічогонероблення» за допомогою багатьох інновацій, таких як злом Google Assistant режимом «нічогонероблення», криптотренд Nothingcoin, створення найпомітнішої рекламної кампанії з бюджетом, що дорівнює «нічого», а нещодавно — Університет нічогонероблення для підготовки людей до майбутнього, у якому люди нарешті зможуть вдосконалити своє мистецтво «нічогонероблення» і прийняти ШІ, замість того, щоб боятися його.

Нітін Саїні, віце-президент з маркетингу Mondelez в Індії, заявив: «Cadbury 5 Star завжди був синонімом легкості та радості. У новому ТВК ми хотіли відтворити це відчуття чистого задоволення, коли навіть найнаполегливіша перерва не може зруйнувати чари насолоди від смачного Cadbury 5 Star. Ця кампанія — грайливе нагадування про те, що у світі, одержимому прагненням зробити більше, сповільнення та насолода простими задоволеннями може бути найкращим актом розслаблення. Ми впевнені, що ця драматична та вигадлива реклама знайде відгук у серцях шанувальників шоколаду по всій країні, ще більше посилюючи чітку ідентичність Cadbury 5 Star як чемпіона «нічогонероблення».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Сукеш Наяк, головний креативний директор Ogilvy India, додав: «5 Star повертається з черговою божевільною інтерпретацією «Do Nothing». Протягом багатьох років контркультурна позиція бренду сильно резонувала з молоддю, і з кожним новим твором кампанія набувала все більшої популярності. Ми сподіваємося, що наш новий аватар продовжить дивувати та розважати людей».

Розкажіть друзям про новину